דיגיטל וטק

המלכודת של צוקרברג: רק ככה אפשר למחוק את Threads

השירות החדש מבית מטא, שדורש חשבון אינסטגרם, כולל התניה מסקרנת: מחיקת חשבון Threads מחייבת את מחיקת חשבון האינסטגרם המקושר
מערכת ice |  2
מארק צוקרברג (צילום shutterstock)
אפליקציית Threads, היריבה החדשה של טוויטר מבית מטא, מושכת משתמשים בקצב מדהים, וצברה 10 מיליון הרשמות בשבע שעות בלבד, לפי המייסד והמנכ"ל מארק צוקרברג. אבל השירות החדש, שדורש חשבון אינסטגרם, כולל התניה מסקרנת: מחיקת חשבון Threads מחייבת את מחיקת חשבון האינסטגרם המקושר.
במדיניות הפרטיות נאמר: "אתה יכול להשבית את פרופיל ה-Threads שלך בכל עת, אך ניתן למחוק את פרופיל ה-Threads שלך רק על ידי מחיקת חשבון האינסטגרם שלך."

הרציונל, מפרטת מטא בעמוד המדיניות, הוא שפרופיל Threads הוא חלק מחשבון האינסטגרם של המשתמש. גילוי ההתניה הזו הפתיע משתמשים רבים.
Threads, אפליקציית שיחה מבוססת טקסט, היא האלטרנטיבה בעלת הפרופיל הגבוה לפלטפורמת המדיה החברתית טוויטר בבעלות אילון מאסק.
אינסטגרם, פלטפורמת שיתוף התמונות הפופולרית עם יותר מ-2 מיליארד משתמשים, הפיקה ביום רביעי Threads למשתמשים ביותר מ-100 מדינות. האפליקציה, האחרונה בסדרה של יריבות טוויטר שצומחות במהירות, נראית כנחשקת ביותר עד כה.
בפוסט שרשורים, צוקרברג הסביר את החזון שיש לו לגבי האפליקציה החדשה: "אני חושב שצריכה להיות אפליקציית שיחות ציבוריות עם יותר ממיליארד אנשים. לטוויטר הייתה הזדמנות לעשות זאת אבל לא הצליחה. מקווה שנעשה זאת".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גן לו הייתה הזדמנות אבל לא הצליח
    ראובן 07/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צוקרברג אמר שטוויטר נכשלה בלעשות אפליקציית שיחות ציבוריות, אך גם הוא נכשל עם פייסבוק... סתם אומר.
    סגור
  • 1.
    רק בגלל ההתניה הזו לא נרשמתי! הרבה יעשו כך. (ל"ת)
    טעות אסטרטגית ממדרגה 07/2023/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור