דיגיטל וטק

המוצר החדש של גוגל שירעיד את עולם הבינה המלאכותית

הפרויקט, תחת השם קוד Magi, כולל שלל פיתוחים מבוססי AI, כגון מחלל תמונות מלאכותית בשם GIFI, מערכת לימוד שפה בשם Tivoli Tutor ושילוב צ'ט בוט בדפדפן כרום
מערכת ice |  3
גוגל (צילום pexels)
גוגל תשחרר כלי חיפוש חדשים המונעים על ידי בינה מלאכותית בחודש הבא, כך דיווח היום (שני) הניו יורק טיימס. הפיצ'רים החדשים יהיו זמינים אך ורק בארה"ב, וישוחררו תחילה למיליון משתמשים לכל היותר. לא ברור בדיוק מה יציעו הכלים - שמפותחים תחת שם הקוד Magi, אבל סביר להניח שהם יבנו על הצ'ט בוט הניסיוני של גוגל Bard. 

התוכניות הן חלק מהמאמצים של גוגל להתמודד עם האיום הנשקף ממערכות חדשות כמו צ'ט בוט של בינג מבית מיקרוסופט ו-ChatGPT של OpenAI. רבים חושבים שצ'אט בוטים אלו יוכלו יום אחד להחליף מנועי חיפוש מסורתיים כמו גוגל - למרות הכשלים שלהם.
נוסף לתכונות חדשות שפותחו תחת פרויקט Magi, גוגל מתכננת גם בנייה מחודשת וקיצונית יותר של מנוע החיפוש שלה. עם זאת, אין לוח זמנים ברור המגדיר מתי תשוחרר טכנולוגיית החיפוש החדשה.
לפי הדיווחים גוגל גם מפתחת מגוון כלי AI אחרים, כולל מחולל תמונות בינה מלאכותית בשם GIFI, מערכת לימוד שפה בשם Tivoli Tutor, ותכונה בשם Searchalong שתשלב צ'אט בוט בדפדפן כרום של גוגל כדי לענות על שאלות.
מוקדם יותר היום דווח כי מנוע החיפוש בינג של מיקרוסופט עשוי להחליף את גוגל של אלפבית כברירת המחדל במכשירים של סמסונג. יצרנית הסמארטפונים המובילה בעולם שוקלת לבצע את המעבר, למרות הסיכון של כ-3 מיליארד דולר בהכנסות שנתיות של גוגל. האיום של בינג על הדומיננטיות של גוגל בחיפוש הפך לאמין יותר בחודשים האחרונים עם הוספת הטכנולוגיה של OpenAI לספק תגובות דמויות ChatGPT לשאילתות משתמשים. 
מגוגל נמסר ל-ice: "אנחנו משלבים בינה מלאכותית במנוע החיפוש כבר שנים. אנחנו עושים זאת לא רק כדי לשפר באופן דרמטי את איכות התוצאות שלנו, אלא גם כדי להציג דרכים חדשות לגמרי לחיפוש, כמו Lens ו-Multisearch. עשינו את זה בדרך אחראית ששומרת על הרף הגבוה שהצבנו כדי לספק מידע איכותי. לא כל מצגת בסיעור מוחות או רעיון על מוצר מובילים להשקה, אבל כמו שכבר אמרנו, אנחנו מתרגשים לשלב פיצ'רים חדשים של בינה מלאכותית במנוע החיפוש ונחשוף עוד פרטים בקרוב".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מאסתי בגוגל. מזניחים את המשתמשים (ל"ת)
    ניר 04/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    תיקחו גם את דג זהב ואת בלון אדום בלון כחול וזה הכי מושל
    ממוקה 04/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז בינה יש שפה יש אוכל גם הכל אוטומט ובכל זאת מה ייצא לנו מכל זה
    סגור
  • 1.
    וואוו זה מדהים
    מוריה המלכה 04/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פשוט מדהים הטכנולוגיה
    סגור