דיגיטל וטק

גילת רשתות לווין מציגה את המודם הבא שלה

חברת גילת רשתות לוויין השיקה מודם לוויני חדש שתוכנן לשווקים צבאיים וממשלתיים שעונה לשם: SkyEdge IV Taurus-M. כמו כן, הוא תומך בדור הקודם SkyEdge II-c
מערכת ice | 
אנטנה של גילת (צילום יחצ)
חברת גילת רשתות לוויין הודיעה היום כי השיקה את SkyEdge IV Taurus-M, מודם לווייני חדש אשר תוכנן במיוחד לשווקים צבאיים וממשלתיים. מודם ה- SkyEdge IV Taurus-Mתומך בדור הקודם, SkyEdge II-c, וככזה מאפשר גם ללקוחות אשר אימצו בעבר את פלטפורמת רשת הלוויין המובילה של גילת להנות מיכולותיו.
ה- SkyEdge IV Taurus-M של גילת הוא מודם צבאי מהיר וקל לתפעול הקובע סטנדרט חדש בגמישות משימתית. זהו המודם הקטן ביותר בשוק המציע תקשורת לוויינית זמינה במהירות גבוהה למצבי תקשורת נייחת ותקשורת בתנועה (SOTM).
כזכור, חברת גילת רשתות לוויין הודיעה לאחרונה כי חברת הכרייה Antamina, המפעילה את אחד ממכרות הנחושת והאבץ הגדולים בעולם, בחרה בגילת לפרויקט למידה מקוונת בהיקף של מיליוני דולרים במחוז סן מרקוס, אזור כפרי סמוך למכרה החברה בפרו.הפרויקט מתוכנן להימשך ארבע שנים כאשר גילת תפרוש טרמינלי תמסורת לוויינית ויבשתיים ותספק שירותים לקישוריות לבתי ספר בסן מרקוס. באמצעות רשת זו אלפי תלמידים ומורים יקבלו גישה למשאבי הדרכה וחינוך, כמו גם למחשבים ניידים והתקנים נוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה