דיגיטל וטק

מהפך בטיקטוק: הרשת החברתית עובדת על שינוי משמעותי

בייטדאנס בוחנת בימים אלה את השינוי הגדול ביותר בצורה שבה מוצגים סרטונים בטיקטוק, שמיועדת דווקא לקהל המבוגר יותר
יאיר מור | 
טיקטוק (צילום pixabay)
"אתה מחזיק אותו לא נכון", כתב פעם מייסד אפל, סטיב ג'ובס, ללקוח שהתלונן על בעיות באייפון – ובקרוב עשויים גם משתמשי טיקטוק לשמוע את המשפט הזה כאשר הם מנסים לצפות בסרטונים כאשר הם אוחזים את מכשירם בצורה שאליה התרגלו.
לפי אתר TechCrunch, לאחרונה החלה הרשת החברתית בניסוי שמאפשר לטיקטוקרים להעלות סרטונים אופקיים – כלומר כאלה שמצולמים לרוחב ולא לאורך – באופן שמציג אותם כריבוע עבור מי שמחזיק את הטלפון במאונך, והופך את הסרטון כדי למלא את משך הטלפון ולנצל את מבנה העיניים האנושיות, שכידוע ממוקמות אחת לצד השנייה ולא אחת מתחת לשנייה.
עד כה, מי שרצה להעלות לטיקטוק סרטון אופקי, הסרטון פשוט הוצג בפיד כשהוא 'הפוך' על צידו, וטיקטוקרים נאלצו להתחיל בהתראה כי יש להפוך את המסך כדי לראות את הסרטון כראוי. כעת, סרטונים כאלה יוצגו "ישר" – אך בחיתוך של שני הצדדים – במצב אנכי, עם אייקון שמבשר למשתמש שהיפוך המכשיר יציג את כל שדה הראייה של המצלמה.
הניסוי הזה מגיע כמעט שנה לאחר העלאת מגבלת האורך של סרטונים בטיקטוק ל-10 דקות, ומיועד למשוך אליה יוצרי תכנים ארוכים יותר. מכיוון שהצעירים, שגדלו עם הרשת החברתית של בייטדאנס הסינית, כבר רגילים לפורמט האנכי הקצר ואינם צופים כמעט בדברים אחרים, נראה כי המהלך מיועד דווקא לקהל המבוגר יותר, שעד כה התקשה להתחבר לפורמט של טיקטוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה