דיגיטל וטק

הפלטפורמה הזאת חצתה את קו ה-100 מיליון משתמשים פעילים

חודשיים לאחר השקת Visual Worksuite, פלטפורמת התקשורת הוויזואלית הגלובלית, קנבה, מכריזה על חציית קו ה-100 מיליון משתמשים פעילים. אימוץ הפתרון הקבוצתי בתשלום גדל פי שלושה תוך פחות משנה כאשר צרכנים, ארגונים ובתי ספר מאמצים את חבילת התקשורת הוויזואלית
מערכת ice | 
קנבה (צילום יחסי ציבור)
קנבה (Canva), שהושקה ב-2013, היא פלטפורמת תקשורת ויזואלית ושיתוף פעולה מקוונת בחינם עם המשימה לספק יכולות עיצוב את כל אחד בעולם. היום (רביעי) הודיעה Canva כי יותר מ-100 מיליון אנשים ב-190 מדינות משתמשים בפלטפורמה שלה מדי חודש. הצמיחה הגדולה באה בעקבות ההשקה האחרונה של Visual Worksuite של קנבה, כאשר הפלטפורמה זוכה ליותר מ-15 מיליון משתמשים פעילים חודשיים נוספים כאשר צוותים, בתי ספר ומקומות עבודה מאמצים את היכולת לתקשר ויזואלית, עם כל מכשיר, מכל מקום בעולם.
"אנחנו גאים מאוד לציין את רגע ציון הדרך הזה במשימה שלנו להעצים את העולם כולו לעצב", אמרה מייסדת ומנכ"לית קנבה, מלאני פרקינס. "התקשורת הוויזואלית חשובה כעת יותר מאי פעם. הצמיחה המתמשכת שלנו ממחישה את הביקוש העצום לפלטפורמה שיתופית, פשוטה ומוכללת, המעצימה כל מיני צוותים, בכל מיני מקומות עבודה, לשחרר את היצירתיות שלהם ולהשיג את מטרותיהם ללא מורכבות".
הצמיחה המתמשכת של קנבה היא עדות לכך שהחברה הופכת במהירות לפלטפורמת התקשורת החזותית המועדפת בכל סוג של צוות ומקום עבודה. קלות השימוש, האופי השיתופי והרוחב של חבילת המוצרים של קנבה הביאו לאימוץ מוגבר ברחבי העולם, כאשר השימוש במקום העבודה זינק במגוון רחב של מקצועות ותעשיות. עדות לכך היא יותר מ-10,000 המשרות הנוכחיות בלינקדאין המציגות את קנבה כמיומנות רצויה על ידי חברות כמו אמריקן אקספרס, אמזון, טיקטוק, לגו וגוגל.
"קנבה היא כלי רב ערך עבור העסק שלנו, ושינתה את האופן שבו הצוותים היצירתיים וצוותי הרשתות החברתיות שלנו עובדים אחד עם השני בכך שהקלה על הצוות ליצור עיצובים חדשים באופן ששומר על עקביות המותג", אומרת מריסה קריינס, סגנית נשיא לתחום החברתי ולשיווק תוכן ב-Salesforce. "זה גם אפשר לצוות שלנו להרחיב את שיטות העבודה המומלצות בכל הנוגע לתקשורת ויזואלית ברחבי החברה, מה שמבטיח שנוכל ליצור תוכן משכנע בכל הערוצים החברתיים ובאלו שבבעלותנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה