דיגיטל וטק

פייסבוק סוגרת עוד אפליקציה לאחר השקעת עתק

הרשת החברתית הגדולה בעולם הודיעה למשתמשי אחת האפליקציות בהן השקיעה את מירב מאמציה בשנים האחרונות על סגירת השירות, וביקשה מהם לעבור לאפליקציית פייסבוק
יאיר מור | 
פייסבוק (צילום vecteezy)
מטא (לשעבר פיייסבוק) הודיעה בימים האחרונים למשתמשי אפליקציית שידורי המשחקים שלה, Facebook Gaming, כי האפליקציה תיסגר ב-28 באוקטובר - עוד מעט פחות מחודשיים. ההודעה פורסמה בתוך האפליקציה, ולא באף אחד מהבלוגים או האתרים הרשמיים של החברה, אך מספר משתמשים שיתפו את ההודעות שהוצגו באפליקציה ברשתות החברתיות.
לדברי החברה, לאחר 28 באוקטובר האפליקציה לא תהיה זמינה יותר להורדה בחנויות של גוגל ואפל, האתר גם הוא לא יהיה זמין עוד וגם מי שכבר הוריד את האפליקציה לא יוכל יותר להשתמש בה. עם זאת, התוכן ימשיך להתקיים, תחת לשונית "גיימינג" באפליקציית הרשת החברתית פייסבוק.
"אנו רוצים להודות לכולכם מקרב לב על כל מה שעשיתם כדי לבנות קהילה משגשגת לגיימרים ומעריצים מאז השקת האפליקציה", כתבה החברה. "זה היה, באמת ובתמים, מאמץ שהובל על ידי הקהילה להביא תכונות גיימינג חדשות לפייסבוק. המשימה שלנו - לחבר שחקנים, מעריצים ויוצרים עם המשחקים שהם אוהבים - לא השתנתה, ועדיין תוכלו למצוא את המשחקים, הסטרימרים והקבוצות האהובים עליכם כשתיכנסו ל'גיימינג' באפליקציית פייסבוק". 
 
אפליקציית פייסבוק גיימינג הושקה ב-2020, בניסיות של הרשת החברתית לנצל את כוחה כדי להתחרות מול טוויץ' של אמזון ויוטיוב גיימינג של גוגל בתחום שנחשב אז לתעשייה הצומחת בעולם במונחי הכנסות. כדי למשוך אנשים, השקיעה החברה מיליונים רבים של דולרים כדי למשוך שחקנים פופולאריים מהשירותים הקיימים שישדרו אצלה ולא אצלם, כאשר הזכורים ביותר היו כוכב נבחרת ברזיל, ניימאר, וכל משתמשי שירות Mixer של מיקרוסופט, שפייסבוק קיבלה מחברת התוכנה הגדולה בעולם את הזכות 'לבלוע' את החשבונות שלהם אלא אם יבחרו לסגור אותם לפני סגירת השירות של מיקרוסופט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה