דיגיטל וטק

סמסונג ממשיכה לעצבן משתמשים: זה הצעד החדש שלה

סמסונג מנסה להינצל מהשערוריה החדשה שהסתבכה בה בשבועיים האחרונים, אך מצליחה להפוך גם את זה לסיבה נוספת עבור המשתמשים לכעוס עליה
יאיר מור | 
סמסונג גלקסי S22 אולטרה (צילום סמסונג)
סמסונג הוציאה ביממה האחרונה עדכון למכשירי גלקסי S22 החדשים במולדתה, קוריאה, בניסיון לפייס את הרוכשים שכועסים לאחר שגילו כי הם אינה נהנים מהביצועים המירביים שהמכשירים הללו מסוגלים לספק.
לפי צילום מסך של תיאור העדכון שהועלה לטוויטר על ידי הצייצן הסיני Ice Universe, הנחשב למדליף ומקור מידע בלתי נלאה בתחום הסלולר, הוא כולל "שחרור ההגבלה הראשונית של ביצועי המעבד והגרפיקה בעת הרצת משחקים".
הסעיף הזה הוא הראשון והמודגש ביותר בתיאור – ומסיבה טובה: בשבועיים האחרונים התעורר זעם רב נגד יצרנית הסמארטפונים הגדולה בעולם, לאחר שהתגלה כי במכשירי הדגל האחרונים שלה (וב"אחרונים" אנחנו מתכוונים לכל הפחות ל-4 סדרות ה-S האחרונות) מותקנת תוכנה שאי אפשר למחוק או לחסום ותפקידה להאט בכוונה תחילה אפליקציות במטרה למנוע בזבוז של הסוללה או התחממות של המכשירים.
עם זאת, בשורה הבאה, שמסיבה טובה מאוד כתובה בגופן קטן יותר, מגיע "אבל" גדול: "שליטה על הפעילות בהתאם לטמפרטורת המכשיר נשמרת". במלים אחרות: סמסונג מבטיחה בגדול לבטל את הפגיעה האנושה בביצועי המכשיר, אך בקטן מוסיפה שבעצם היא תמשיך לעשות זאת, אבל קצת פחות.
סביר להניח שהבשורה האמביוולנטית הזו לא תציל את החברה מהבוץ שהיא שקועה בו בשל הפרשה הזו: כפי שדיווחנו אתמול, בקוריאה כבר הוגשו נגדה תלונות לרשות לסחר הוגן, שככל הנראה יובילו לחקירה נגדה, לצד תביעה ייצוגית הדורשת ממנה פיצויים לרוכשי הסדרה האחרונה של מכשירי הדגל שהושקה בשבועות האחרונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה