דיגיטל וטק

סמסונג מבטיחה תיקון לבעיה החמורה במכשירים שלה

יצרנית הסלולר הגדולה בעולם הגיבה בסוף השבוע לזעם שהתעורר לאחר שהתגלה כי מכשירי הדגל שלה מאטים בכוונה את האפליקציות – אך התשובה שלה עשויה ליצור בעיות חדשות וחמורות עוד יותר
יאיר מור |  1
Galaxy S21 FE (צילום יח"צ)
סמסונג הגיבה בסוף השבוע לסערה שהתעוררה בימים האחרונים סביב הגילוי כי מכשירי הדגל שלה מאטים בכוונה אפליקציות ופוגעים בביצועים באופן משמעותי. דוברת החברה, קלי יֵאוֹ, מסרה לאתר The Verge כי "אנו מעריכים את התגובות שקיבלנו אודות המוצרים שלנו, ולאחר שיקול דעת קפדני, אנו מתכננים להוציא בקרוב עדכון תוכנה, כך שמשתמשים יוכלו לשלוט על הביצועים בעודם מריצים אפליקציות משחקים".
יאו הוסיפה כי "העדיפות שלנו הינה להעניק את חוויית הניידות המושלמת לצרכנים שלנו. שירות אופטימיזציית המשחקים (GOS) תוכנן כדי לסייע לאפליקציות משחקים להשיג ביצועים מעולים תוך ניהול יעיל של טמפרטורת המכשיר. GOS אינו מנהל את הביצועים של אפליקציות שאינן משחקים".

כזכור, לאחרונה התגלה כי אפליקציה שמותקנת במכשירים האחרונים מסדרת Galaxy S, ואינה ניתנת להסרה או כיבוי, מאטה באופן קיצוני אלפי אפליקציות – החל ממשחקים ועד מאקו טיוי, דואר ישראל ורכבת ישראל, כפי שדיווחנו בשבוע שעבר. הגילוי עורר זעם רב, והיום (שבת) אף הודיעה החברה המנהלת את מבחן ביצועי המכשירים הנפוץ בעולם, Geekbench, כי היא מסירה לחלוטין את הדגמים גלקסי S10, S20, S21 ו-S22 ממאגר המידע שלה בשל הגילוי כי למעשה הם "שיקרו" במבחנים על ידי כך שנתנו להם לנצל את משאבי המכשירים באופן שכמעט אף אפליקציה אחרת אינה יכולה, בשל המגבלות הקיצוניות.
גם התשובה של החברה מאוד לא מספקת: היא רומזת כי סמסונג מתכוונת להודיע למשתמשים כי אם יבחרו לבטל את ההגבלות המכשירים עלולים להתחמם ולא תהיה על כך אחריות משום שהם הוזהרו מראש; ובנוסף, היא טוענת שהשירות לא שולט על אף אפליקציה שאינה משחק – בעוד, כפי שדיווחנו ביום חמישי, פחות משליש מתוך יותר מ-10,000 אפליקציות שהשירות מאט, כולל כל הישראליות שמנינו לעיל, אינן משחקים כלל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ממש נורא
    א 03/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל...היה לי מכשיר ישן שהיה לי קשה לעזוב אותו..אבל אמרתי אעבור לחדש שעהיה לי יותר מהיר וטוב אבל לצערי אכזבה גדולההה
    סגור