דיגיטל וטק

X לא שילמה את הקנסות לבנק הנכון וביטול חסימתה לברזיל מתעכב

החזרה של X לברזיל בעייתית יותר ממה שאפשר היה לצפות: בית המשפט העליון הודיע כי החברה שילמה את הקנסות שהוטלו עליה לבנק הלא נכון וחזרתה למדינה מתעכבת אפילו יותר
מערכת ice | 
מאסק בצרות (צילום shutterstock, יוטיוב/ Real Time with Bill Maher)
אחרי סכסוך ארוך בין הרשת החברתית X של אילון מאסק ובין בית המשפט העליון של ברזיל וההתקפלות של בעלי הרשת החברתית, אילון מאסק, כל מה שעומד בין X וחזרה לפעילות בברזיל, על ארבעים מיליון משתמשיה במדינה, הוא תשלום קנסות – אבל אפילו זה הסתבך.
בית המשפט הודיע כי עורכי הדין המייצגים את פלטפורמת המדיה החברתית X (לשעבר טוויטר) לא העבירו את הקנסות שהיה עליהם לשלם לבנק המתאים. ההחלטה אם לאשר לחברה לשוב לפעול בברזיל נדחתה עד להסדרת הנושא. שופט בית המשפט העליון אלכסנדר דה מוראס הורה על העברת התשלום לבנק הנכון והבהיר כי ברגע שהקנסות יוסדרו, התובע הכללי במדינה יגיש את חוות דעתו לגבי הבקשות שהוגשה מטעמה של הרשת החברתית, להתיר לה לחזור לפעול במדינה. עורכי דינה של X טוענים כי הקנסות שולמו כראוי וכן כי אין צורך בהתייעצות עם התובע הכללי לפני הסרת החסימה.
X חסומה בברזיל, אחד משווקיה הגדולים, מאז סוף אוגוסט. זאת, לאחר שלא צייתה לצווים משפטיים בנושא אכיפת תוכן שנאה ולא מינתה נציג חוקי במדינה. החברה שינתה כיוון בשבועות האחרונים ופנתה לבית המשפט בסוף החודש שעבר בבקשה לשוב לפעול בברזיל. השופט דה מוראס קבע כי על X לשלם יותר מחמישה מיליון דולר בקנסות לפני הסרת החסימה. ממסמך שהגיע לידי רויטרס עולה כי החברה שילמה קנסות בגובה 5.24 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה