דיגיטל וטק

הגלקסי המוזל נחשף בתמונות: מתי יהיה זמין לרכישה?

גרסה מוזלת של מכשיר הדגל Galaxy S24 נחשפה בתמונות שדלפו, ומציגה עיצוב מרשים בארבעה צבעים שונים. עם מסך OLED, מצלמות מתקדמות ותכונות AI, ה-Galaxy S24 FE מציע חוויית פרימיום במחיר נגיש. מה צפוי לכלול המכשיר החדש של סמסונג?
רפאל בן זקרי | 
Galaxy S24 FE (צילום Android Headlines)

סמסונג עובדת על גרסה מוזלת למכשיר הדגל שלה, ה-Galaxy S24, שתקרא Galaxy S24 FE, ותציע חוויית פרימיום במחיר נגיש יותר, תוך שמירה על תכונות מפתח מהדגמים המובילים. כעת, סדרת תמונות של גרסת המעריצים הזו דלפה לרשת, ומציגה את המכשיר בארבעה צבעים שונים, ומאשרות כי העיצוב דומה מאוד ל-Galaxy S24.

התמונות שדלפו מציגות את המכשיר בצבעים גרפיט, כחול, ירוק וצהוב. הן מציגות את המכשיר מכל זווית, כולל מערך מצלמות אחוריות משולש עם חיתוכים נפרדים לכל מצלמה, חור למצלמה הקדמית במרכז המסך, וקצוות שטוחים. עם זאת, לא ברור אם אלה כל הצבעים הסופיים או אם יהיו גוונים נוספים בהמשך, בהתחשב בכך שה-Galaxy S23 FE הושק בשישה צבעים, אך שניים מהם היו בלעדיים להזמנה דרך אתר החברה.

קרדיט: Android Headline
על פי הדיווחים, ה-Galaxy S24 FE יגיע עם מעבד Exynos 2400e, מסך OLED בגודל 6.7 אינץ' עם קצב רענון של 120Hz, וסוללה בקיבולת של 4,565mAh עם מהירויות טעינה חוטית ואלחוטית זהות לדגמי FE הקודמים. מערך המצלמות יכלול מצלמה ראשית של 50 מגה-פיקסל, מצלמת אולטרה-רחבה של 12 מגה-פיקסל, ומצלמת טלפוטו עם זום אופטי פי 3 ברזולוציה של 8 מגה-פיקסל.
על פי הדיווחים, תכונות ה-Galaxy AI הכוללות פיצ'רים מבוססי בינה מלאכותית יגיעו גם הן ל-Galaxy S24 FE, לצד שאר השדרוגים, כאשר הצפי להשקה עולמית של המכשיר הוא חודש אוקטובר הקרוב.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה