דיגיטל וטק

הגלקסי המוזל של סמסונג: האם נחשף תאריך ההשקה?

סמסונג מתקרבת להשקת ה-Galaxy S24 FE, הגרסה המוזלת של מכשיר הדגל שלה, עם הופעות חדשות של מספר הדגם באתרי תמיכה וסטנדרטים. המכשיר צפוי להציע ביצועים חזקים ותכונות מתקדמות במחיר נגיש, וההשקה העולמית קרובה מתמיד
רפאל בן זקרי | 
Galaxy S24 FE (צילום Android Headlines)
סמסונג מתקרבת להשקת ה-Galaxy S24 FE, הגרסה המוזלת של מכשיר הדגל שלה, והדלפות חדשות מספקות רמזים ברורים על כך שהמכשיר קרוב להשקה. גרסת ה-Fan Edition, שנועדה להציע ביצועים חזקים במחיר נגיש, נצפתה באתר BIS ההודי עם מספר הדגם SM-S721B/DS, דבר המצביע על כך שהשקה עולמית קרובה מתמיד.
הופעת מספר הדגם בהדלפות קודמות ובדף התמיכה של סמסונג מחזקת את ההשערות שהמכשיר יושק באוקטובר הקרוב, כולל בארצות הברית. לאחר שסמסונג השלימה את השקת מכשירי הדגל שלה לשנת 2024, היא מתמקדת כעת ב-Galaxy S24 FE, שמביא את תכונות המכשירים היוקרתיים יותר, כמו מסך משודרג ומצלמה מתקדמת, במחיר ידידותי יותר.
לאחר שסמסונג סיימה עם השקת מכשירי הדגל שלה לשנת 2024, כמו ה-Galaxy S24 ו-Galaxy Z Fold 6, היא מתמקדת כעת בהכנות להשקת ה-Galaxy S24 FE, שממשיך את המסורת של המותג FE עם מפרט משודרג, תכונות מתקדמות ומגוון צבעים לבחירה. המכשיר צפוי להציע מסך משודרג, מצלמה מתקדמת וביצועים מרשימים בזכות מעבד חזק יותר, וכל זאת במחיר נמוך ביחס לדגמים היקרים יותר של החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה