דיגיטל וטק

סמסונג נכשלה? הנתון המאכזב על מכירות הגלקסי החדש

סמסונג השיקה לאחרונה את ה-Galaxy Z Fold 6 עם ציפיות גבוהות להצלחתו בשוק המתקפלים, אך למרות שמדובר באחד המכשירים המדוברים של השנה, הדיווחים מגלים תמונה מפתיעה שעלולה לעורר דאגה. האם סמסונג תצליח לעמוד ביעדיה או שהשוק מתחיל לאותת על שינוי מגמה?
רפאל בן זקרי | 
Galaxy Z Fold6 (צילום Samsung)
בהתחשב במרוץ החימוש של יצרניות הסמארטפונים, נראה שזוהי שנת המכשירים המתקפלים, כאשר סמסונג נמצאת גבוה ברשימת החברות המובילות בשוק. אולם כעת, מתברר כי מכירות המתקפל האחרון של החברה, שהושק ביולי האחרון, ה-Galaxy Z Fold 6, רשמו פחות מ-300,000 יחידות שנמכרו ברחבי העולם במהלך השבועיים הראשונים להשקתו. למרות שהמכשירים המתקפלים מהווים חלק קטן יחסית מהשוק, הנתונים האלה נמוכים אפילו בהשוואה למכירות ה-Galaxy Z Fold 5 מהשנה שעברה.
לפני השקת ה-Galaxy Z Fold 6 ו-Flip 6, סמסונג הצהירה שהיא מצפה לגידול של כ-10% במכירות המכשירים המתקפלים בהשוואה לשנה שעברה. עם זאת, ההתחלה לא נראית מבטיחה, עם מכירות נמוכות בכ-30,000 יחידות בהשוואה לדגם הקודם. לדוגמה, בשנה שעברה נמכרו כ-300,000 יחידות של ה-Galaxy Z Fold 5 בשבועיים הראשונים להשקה רק בדרום קוריאה, בעוד שהשנה הנתון הזה מתייחס למכירות גלובליות, דבר המעיד על ירידה משמעותית בביקוש.
הנתונים שסופקו על ידי Ice Universe, מקור אמין למדי בכל מה שקשור לסמסונג, מדגישים את הבעייתיות שבנתון זה. סמסונג ציינה בעבר כי רוב המכירות של המכשירים המתקפלים מגיעות מבעלי מכשירים מתקפלים קיימים שמדשרגים לדגם העדכני, ובעיקר במהלך תקופת ההזמנות המוקדמות. אם רק 270,000 משתמשים ביצעו את השדרוג בתקופה הטובה ביותר לרכישת סמארטפון חדש של סמסונג, מדובר בסימן מדאיג לחברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה