דיגיטל וטק

שיאומי ממשיכה להתגרות בסמסונג: תשיק מכשיר מתקפל שונה לגמרי?

לאחר השקת המתקפלים החדשים, שיאומי כבר עובדת על סמארטפון מתקפל מתקדם בתצורת tri-fold, שצפוי להיחשף בתחילת 2025. המתחרה וואווי לא נשארת מאחור עם מכשיר קיפול בצורת Z. האם זהו העתיד של הסמארטפונים? כל הפרטים
רפאל בן זקרי | 
Xiaomi MIX Flip שיאומי (צילום Xiaomi)
לאחר הידיעות על כוונתה של וואווי הסינית להשיק בקרוב מכשיר מתקפל בעל שלושה חלקים, מדווח כעת כי המתחרה המקומית שיאומי עובדת גם היא על פיתוח סמארטפון מתקפל בתצורת tri-fold. המכשיר החדש נמצא בשלבי פיתוח מתקדמים וצפוי להיות חלק מסדרת Mix של החברה. לפי הדיווח, החברה מתכננת לחשוף את המכשיר, או לפחות אבטיפוס שלו, בפברואר 2025 במהלך תערוכת Mobile World Congress.
למרות שעדיין אין הוכחות מוצקות לפיתוח המכשיר, המקור לדיווח נחשב לאמין, ולכן יש סיבה טובה להאמין שהמידע נכון. שיאומי השיקה בחודש שעבר שני מכשירים מתקפלים חדשים, ה-Mix Flip וה-Mix Fold 4, ולכן לא סביר שהמכשיר החדש ייחשף בקרוב, כדי לא לקחת את תשומת הלב מהמוצרים שהושקו זה עתה. עם זאת, ככל שנתקרב לעונת החגים, ייתכן שהחברה תתפתה להציג את המכשיר החדש.
במקביל, כאמור, גם וואווי עובדת על מכשיר דומה עם תצורת קיפול בצורת Z. מנכ"ל החברה, ריצ'רד יו, שאף נצפה בפומבי עם המכשיר, הבהיר כי המכשיר יושק בספטמבר הקרוב, וצפוי להימכר בסין בכמויות מוגבלות, כחלק מבדיקת בטא מורחבת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה