דיגיטל וטק

סמסונג בלחץ? התשובה הבלתי צפויה של המתחרה הסינית למתקפלים

בעוד שסמסונג בעיצומו של קמפיין המכשירים המתקפלים החדשים שלה, וואווי מתכוננת להכות בחזרה עם סמארטפון חדשני בעל מסך גדול מהרגיל. עם חוויית קיפול ועיצוב חדשני, זה מה שעשוי לשנות את כללי המשחק בשוק המכשירים המתקפלים?
רפאל בן זקרי | 
הדמיית טלפון מתקפל בעל שני צירים של סמסונג (צילום יח"צ)
בעוד שסמסונג נמצאת בשיא הקמפיין עם המתקפלים החדשים שלה שהשיקה בחודש הקודם, המתחרה הסינית וואווי מתכוננת להתחיל בייצור המוני של סמארטפון חדשני עם מסך המסוגל להתקפל לשלושה חלקים, ומיועד להיות הראשון בעולם שמציע עיצוב מתקפל בשני צירים – פנימי וחיצוני.
לפי הדיווחים, מדובר בטלפון שמביא את חוויית הקיפול לרמה חדשה, עם מסך פנימי בגודל עצום של 10 אינץ', הנפרס למשטח שטוח וגדול במיוחד, מה שהופך אותו למכשיר יוצא דופן בשוק המכשירים המתקפלים. המכשיר צפוי יהיה להקדים את השקת סדרת הדגל Huawei Mate 70, אשר מתוכננת לצאת לשוק ברבעון האחרון של השנה.
בתמונה שפורסמה לאחרונה, נראה יו"ר קבוצת הצרכנים של וואווי, ריצ'רד יו, מחזיק את מכשיר אבטיפוס לא מזוהה במהלך טיסה. מהתמונה ניתן לראות שהמכשיר כולל מצלמה קדמית עם חור במרכז המסך ושני קפלים משני צדיו, מה שמעיד על עיצוב בעל יכולת להתקפל לשלושה חלקים.
על פי דיווחים מ-Weibo, השמועה היא שהמכשיר יופעל באמצעות מעבד מסדרת Kirin 9, שהיה צפוי בתחילה להופיע לראשונה בסדרת Mate 70. ישנן השערות שהמעבד ייוצר על ידי SMIC, יצרנית השבבים הגדולה ביותר בסין, כך שעם הציפייה הגבוהה להשקה בעתיד הלא רחוק, נותר לראות כיצד מכשיר כזה יתקבל בשוק והאם יהפוך למוביל בקטגוריה של סמארטפונים מתקפלים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה