דיגיטל וטק

וואווי מתאוששת: האם תחזור בקרוב להתחרות בשוק הגלובלי?

בעוד שוואווי מציגה עצמאות טכנולוגית מרשימה עם מעבדי Kirin החדשים וההשקה של Mate 60 Pro, הסנקציות האמריקאיות והאירופיות ממשיכות להוות אתגר. האם וואווי תצליח להתחרות במלוא העוצמה בשוק הסמארטפונים הגלובלי?
רפאל בן זקרי | 
וואווי (צילום Shutterstock)
בעוד שקוואלקום ואחרות שולטות בשוק השבבים למכשירים ניידים, נראה שוואווי הסינית מצליחה להתאושש, ומציגה עצמאות טכנולוגית מרשימה עם שבבי ה-Kirin החדשים שמניעים את מכשירי הפרימיום שלה.
באוגוסט הקודם, וואווי הפתיעה את עולם הסמארטפונים כאשר השיקה את מכשיר הדגל Mate 60 Pro, שהגיע עם שבב ה-Kirin 9000s - השבב הראשון עם תמיכה ב-5G שהציגה החברה מאז 2020, כאשר מכשירי הדגל הקודמים, כמו P50, Mate 50 ו-P60, השתמשו בשבבי Snapdragon של קוואלקום, שהותאמו כך שלא יוכלו לפעול ברשתות 5G.
מסתבר כי הסנקציות האמריקאיות שיצרו אתגר לוואווי במטרה למנוע ממנה גישה לטכנולוגיות מתקדמות, לא עצרו אותה. וואווי הצליחה לעקוף את המגבלות באמצעות שיתוף פעולה עם מפעל השבבים הסיני הגדול ביותר, SMIC, שהשתמש בתהליך ייצור בטכנולוגיית 7 ננומטר כדי לייצר את שבבי ה-Kirin החדשים.
בתחילת השנה, וואווי השיקה את סדרת Pura 70, מיתוג מחדש למכשירי הדגל שלה, המצוידים בשבבי Kirin 9000s ו-Kirin 9010. הסדרה החדשה כוללת שיפורים מתקדמים כמו תמיכה בבינה מלאכותית ותקשורת לוויינית, ומסמנת את חזרתה של וואווי לשוק הסמארטפונים היוקרתיים.
למרות כל האתגרים, נראה כי וואווי מצליחה להראות עצמאות טכנולוגית יוצאת דופן. השקת סדרת Mate 70 ברבעון הרביעי של השנה צפויה להביא לשוק שדרוג משמעותי עם שבבי Kirin המתקדמים. למרות ההישגים, העתיד של וואווי בשוק הגלובלי עדיין לא ברור לחלוטין עקב הסנקציות המתמשכות בארה"ב ובאירופה, מה שמקשה על החברה להתחרות במלוא העוצמה מול המתחרות הגדולות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה