דיגיטל וטק

השעון החדש של גוגל מול השעון של אפל: מי ינצח?

גוגל חשפה את Pixel Watch 3 שמציג חיי סוללה מרשימים ועיצוב ייחודי. עם תחרות צמודה מול ה-Apple Watch של המתחרה, הבחירה ביניהם תלויה לא רק במפרט הטכני, אלא גם באקוסיסטם המועדף על המשתמשים. אז מי יכבוש את פרק כף היד שלכם?
רפאל בן זקרי | 
גוגל Pixel Watch 3 (צילום Google)
גוגל חשפה אמש את השעון החדש שלה בסדרת הפיקסל, המגיע בשני גדלים שונים ועם מגוון חידושים. בהשוואה שערכו ב-CNET בין הדגמים של גוגל לבין ה-Apple Watch המתחרה, נחשפת תחרות צמודה בין שני ענקיות הטכנולוגיה. אז איזה שעון מוביל?
ה-Pixel Watch 3 של Google מגיע לראשונה בשני גדלים, 41 מ"מ ו-45 מ"מ, בדיוק כמו ה-Apple Watch Series 9, מה שמעמיד אותם על קרקע שווה מבחינת גודל. בעוד שהעיצוב העגול של Pixel Watch 3 שונה מהעיצוב המרובע של Apple Watch, שני השעונים עשויים אלומיניום ועמידים במים בעומק של עד 50 מטרים.
בגזרת הבריאות והמדדים, שני השעונים גם מצוידים בחיישנים דומים, כולל GPS, מד דופק, חיישן טמפרטורת עור, ומעקב שינה, וכן תומכים בתשלומים ללא מגע באמצעות Google Wallet ו-Apple Pay. אולם, גוגל מתהדרת בחיי סוללה ארוכים יותר של עד 24 שעות עם תצוגה שפעילה תמיד, לעומת 18 שעות בלבד ב-Apple Watch.
לבסוף, הבחירה בין השעונים עשויה להתבסס על האקוסיסטם שבו אתם מעדיפים להשתמש - אפל או גוגל. שניהם מציעים  פונקציות מתקדמות ואינטגרציה עמוקה עם האקוסיסטם, מה שהופך את ההחלטה למבוססת בעיקר על העדפה אישית.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה