דיגיטל וטק

התוכנית של אפל לשנה הבאה: נחשף השדרוג המשמעותי לאייפון

בעוד שאנו מצפים לאייפון 16, אפל מתכננת כבר את האייפון 17, עם זיכרון RAM גדול יותר, ומערכת מצלמות משולשת. המידע שנחשף בהדלפה מרמז על ביצועים חסרי תקדים ושיפורים משמעותיים שמחכים לנו בשנה הבאה
רפאל בן זקרי | 
אפל (צילום shutterstock)
מועד ההכרזה של האייפון 16 מתקרב, אבל אפל כבר מתכוננת לפיתוח האייפון 17, האייפון הראשון עם 12GB זיכרון RAM ומערכת מצלמות משולשת עם 48 מגה-פיקסל. הדגם החדש, שיגיע בשנה הבאה, יצויד בזיכרון RAM הגדול ביותר בהיסטוריה של מכשירי האייפון, כך לפי מידע שנחשף בהדלפה.
האייפון 17 צפוי לכלול מסך מסוג LTPO עם קצב רענון של 120Hz וזיכרון RAM של 8GB, בעוד שדגמי הפרו יצוידו ב-12GB RAM. עד אז, עם השקת האייפון 16 ו-16 פלוס בספטמבר הקרוב, אפל תמשיך במגמה של פיצול המפרטים בין הדגמים השונים. האייפונים החדשים יצוידו בזיכרון RAM של 8GB, המספיק להפעלת תכונות פלטפורמת הבינה המלאכותית  החדשה, Apple Intelligence, ויופעלו על ידי סדרת השבבים A19.
לפי האנליסט מינג-צ'י קואו, מודל השפה הגדול (LLM) שעליו מבוססת Apple Intelligence דורש כ-2GB של זיכרון RAM. קואו מציין שבשבבי ה-M1 של אפל יש את היכולת לבצע 11 טריליון פעולות בשנייה (TOPS), המספיקה להפעלת Apple Intelligence, אך גם כל שבב מסוג A16 ומעלה יעשה את העבודה.
בזמן שמיקרוסופט הציבה סטנדרט של 40 TOPS למחשבי AI, אפל סבורה ש-11 TOPS בשילוב עם AI בענן יספיקו להפעלת יישומי AI במכשירים שלה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה