דיגיטל וטק

אפל מאכזבת? זה השדרוג לאייפון שנדחה לשנה הבאה

בעוד שהשקת האייפון 16 מתקרבת, כעת מתברר שהשדרוג למסכים עם קצב רענון של 120Hz יגיע רק בשנה הבאה עם האייפון 17. האייפון 16 הבסיסי יישאר עם מסך 60Hz, מה שגורם לאכזבה בקרב המשתמשים. האם האייפון 17 יציע חוויית משתמש משופרת סוף סוף?
רפאל בן זקרי | 
מצלמות אייפון (צילום Shutterstock)
בעוד ששמועות רבות מתמקדות בהשקה הקרובה של האייפון 16 בספטמבר, כבר צצות שמועות על האייפון 17 של אפל, שצפוי לכלול מסך מתקדם יותר. עם האייפון 17, אפל עשויה סוף סוף להציג מסך בטכנולוגיית LTPO וקצב רענון גבוה יותר.
הדיווחים החדשים מצביעים על כך שאפל מתכננת להציג מסכים בעלי קצב רענון  של 120Hz גם בדגמי האייפון הזולים יותר. לפי אחד מהם, האייפון המוזל הבא, SE 4, יגיע עם מסך OLED, בעוד שכל סדרת האייפון 17 תכלול מסכי LTPO.
חברות אחרות כבר שילבו מסכים של 120Hz אפילו בטלפונים זולים, אך אפל שמרה את המסכים הללו לדגמי ה-Pro בלבד של אייפון 16. האייפון 16 הבסיסי, שצפוי להתחיל ממחיר של 799 דולר, עדיין יכלול מסך עם קצב רענון של 60Hz, דבר שהופך לשימוש לא נוח כאשר מתרגלים למסכים מהירים יותר.
אפל ידועה באסטרטגיית השינויים ההדרגתיים שלה, המיועדים לעבור לטכנולוגיות חדשות רק כשהן מוכחות ונגישות. בעוד שאסטרטגיית ה"סלאמי" של החברה שומרת על רווחיות גבוהה באמצעות יישום הדרגתי של טכנולוגיות כאלו, הצגת טלפון ב-799 דולר עם מסך בעל קצב רענון של 60Hz בשנת 2024 מדגימה, כנראה, את העדפת הרווחים על פני חוויית המשתמש. בתקווה שהאייפון 17 אכן ישנה זאת ויציע מסכים מהירים ומתקדמים יותר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה