דיגיטל וטק

המוסיקאים בשיתוף פעולה עם HP: "הזדמנות מושלמת לצאת מהגבולות"

צמד המוסיקאים הגרמני "מילקי צ'אנס", השתתפו בפרויקט מוסיקלי חדשני שנוצר באמצעות סימולציית תלת מימד ואלמנטים מיוחדים שפותחו באמצעות טכנולוגיית בינה מלאכותית. צמד המוסיקאים הגרמני: "נרגשים ליצור פרשנות ויזואלית חדשה"
מערכת ice | 
הופעה-אילוסטרציה (צילום pixabay)
חמישה אמנים דיגיטליים בינלאומיים, מצוידים בתחנות עבודה חזקות של Z by HP, החליטו לשתף פעולה בפרויקט מוסיקלי מיוחד לרגל ההוצאה המחודשת של הלהיט 'Synchronize' של הצמד הגרמני מילקי צ'אנס (Milky Chance), המוכר בשל  הלהיט "Stolen Dance" שזכה להצלחה גדולה באירופה ובישראל.
הקליפ החדשני נוצר באמצעות סימולציות תלת מימד ואלמנטים מיוחדים שפותחו באמצעות כלי AI שנוצרו בזמן אמת. הקליפ לוקח את הצופה להרפתקה ייחודית דרך תמונות חזותיות מסונכרנות המתוזמנות בזמן אמת. אותגרו מערכי הכישורים של האמנים המובילים, בהתנסות בכלי בינה מלאכותית וסימולציה מתקדמים, כדי להפיק קליפ עם מספר קולות אבל עם חזון אחד.

קלמנס ריביין מהצמד מילקי צ'אנס הביע התרגשות רבה מהפרויקט: "'Synchronize' היה חביב המעריצים, ואנחנו נרגשים ליצור פרשנות ויזואלית חדשה לשיר הזה. היה מגניב מאוד לראות כיצד האמנים השונים פירשו גם הם את השיר וכיצד הכל הסתדר בסופו של דבר".
ג'ים נוטינגהאם, סמנכ"ל בכיר ונשיא חטיבת פתרונות מחשוב מתקדמים ב- HP, אמר: "שיתוף פעולה עם מילקי צ'אנס בקליפ היה איחוד של פינות שונות בעולם וההזדמנות המושלמת לצאת מהגבולות. פרויקטים כמו אלה וקידום של כלי AI בתחום האמנות, הדמיה וגרפיקה בזמן אמת, תורמים לפריצת גבולות היצירה הדיגיטלית ולקידום פתרונות טכנולוגיים חזקים וחדשניים יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה