דיגיטל וטק

סמסונג עושה סדר: זה השינוי שיגיע לכל המוצרים בקרוב

סמסונג הכריזה על מהלך שיאחד את חוויית השימוש בכל מוצרי החברה, מטלפונים ועד מכשירי חשמל לבית, החל מ-2025. המהלך יאפשר עדכוני תוכנה אחידים ושיפור השילוב בין המכשירים. איך השינוי הזה ישפיע על חוויית המשתמש ומה צפוי בהמשך? כל הפרטים
רפאל בן זקרי | 
ממשק סמסונג (צילום Shutterstock)
סמסונג נמצאת בתקופת שדרוגים, וכהכנה לקראת השנה החדשה, שבה תציג את הגלקסי S25, החברה מכינה את הקרקע עם שורה של חידושים, גם בגזרת התוכנה וממשק המשתמש. כעת, החברה הודיעה כי ממשק ה-One UI שלה יתרחב לכל מוצרי הצריכה המרכזיים שלה בשנת 2025, כולל טלוויזיות ומכשירי חשמל לבית. ההכרזה הגיעה במהלך כנס המפתחים השנתי של החברה, שם נמסר כי הממשק החדש יהפוך לשם אחיד לחוויות התוכנה בכל קווי המוצרים העיקריים של סמסונג, מהטלפונים הניידים ועד הטלוויזיות והמכשירים הביתיים.
המטרה היא לספק חוויית משתמש אחידה ומגובשת בין כל מוצרי החברה, תוך התחייבות לעדכוני תוכנה שיימשכו עד שבע שנים. על פי הדיווח של 9to5Google, המהלך מדגיש את המחויבות של סמסונג לחדשנות ושירות לקוחות מתקדם. לא ברור עדיין כיצד ישפיע השינוי על עיצוב התוכנה או על התכונות, אך ההכרזה מרמזת שצפויים עיצובים דומים בכל המוצרים.
בנוסף, סמסונג הכריזה ש-One UI 7, עדכון האנדרואיד הבא שלה, יתעכב ל-2025, עם גרסת בטא שתשוחרר לפני סוף השנה הנוכחית. החברה לא פירטה על הסיבות לעיכוב, אך ייתכן שהן קשורות לשאיפה להעניק חוויית תוכנה אחידה ומשודרגת בכל קווי המוצרים.
התרחבות זו של One UI היא חלק מהאסטרטגיה של סמסונג ליצור אקו-סיסטם אחיד בין המכשירים השונים, דבר שיקל על המשתמשים לשלב בין המכשירים השונים וליהנות משירות מתואם בכל המוצרים שבבעלותם.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה