דיגיטל וטק

סמסונג מציגה: אלו תכונות ה-AI שיגיעו לכולם

סמסונג הציגה שורת חידושים מבוססי AI בכנס ה-IFA בברלין, עם חזון להנגיש את טכנולוגיית ה-AI למיליוני משתמשים עד סוף 2024. איך החידושים הללו ישפיעו על שגרת היומיום שלכם?
רפאל בן זקרי |  1
Galaxy AI (צילום Samsung)
סמסונג חושפת שורת חידושים בתחום הבינה המלאכותית (AI) בכנס ה-IFA שנערך השנה בברלין. החידושים, המיועדים לפי החברה לשיפור חיי היומיום, כוללים מחשבים ניידים, רמקול, מכונת כביסה ועוד.
בין החידושים שהציגה סמסונג בכנס, ניתן למצוא מחשבים ניידים חדשים מסדרת Galaxy Book, רמקול במהדורה מוגבלת בשיתוף עם המחזמר "Wicked", ומקרני קולנוע ביתיים מתקדמים עם טכנולוגיות לייזר חדשות. כמו כן, סמסונג הציגה טלוויזיות חכמות עם מערכת הפעלה Tizen OS, מסכי Neo QLED 8K עם שיפורי איכות תמונה, ועוד.
במהלך הכנס, סמסונג גם הציגה את החזון שלה להנגיש את טכנולוגיית ה-AI למשתמשים רבים יותר, וציינה כי היא מצפה שלקראת סוף שנת 2024 יהיו בשוק 200 מיליון מכשירי Galaxy הכוללים תכונות AI מתקדמות. כמו כן, סמסונג ציינה כי מערכת SmartThings, המחברת מעל 500 מיליון מכשירים, מאפשרת שליטה מרחוק על מגוון מכשירים ביתיים ומהווה חלק חשוב במימוש חזון ה-AI של החברה.
סמסונג הדגישה גם את מאמציה בתחום הקיימות, כשהציבה יעד להגיע לאפס פליטות פחמן עד שנת 2050. במסגרת זו, החברה הציגה מוצרים כמו מקררי AI Hybrid, המשלבים טכנולוגיות לחיסכון באנרגיה, ומכונת כביסה וייבוש משולבת המיועדת להציע יעילות אנרגטית גבוהה בשימוש ביתי.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא הבנתי אילו תכונות ai יגיעו אל המכשירים?
    אסף 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כותרת אלו התכונות שגילו לכל המכשירים ובכתבה לא כתוב אילו תכונות
    סגור