דיגיטל וטק

גוגל בעדכון למשתמשי גלקסי: מי יקבלו גישה לעוזר ה-AI?

גוגל מרחיבה את השפעתה בתחום הבינה המלאכותית עם Gemini Live, עוזר דיגיטלי חדש שמתחיל להגיע גם למכשירי הגלקסי. האם הפיצ'ר החדש, שמדמה שיחה עם אדם אמיתי, עומד לשנות את הדרך בה אתם מתקשרים עם המכשיר שלכם?
רפאל בן זקרי |  4
גוגל Gemini Live (צילום Google)
גוגל ממשיכה להרחיב את יכולות הבינה המלאכותית שלה, כאשר ה-Gemini Live, העוזר הדיגיטלי החדש מבוסס ה-AI שלה, מתחילה להגיע למכשירי סמסונג, במהלך שמציב את משתמשי הגלקסי בין הראשונים ליהנות מהיכולות החדשות הללו.
במהלך ההכרזה על סדרת ה-Pixel 9 בשבוע שעבר, גוגל הודיעה כי Gemini Live יהיה זמין במכשירי Pixel וסמסונג. כעת, הפיצ'ר מתחיל להופיע במכשירי הגלקסי, וזמין רק למנויי הגרסה בתשלום של Gemini. הפיצ'ר מאפשר ניהול שיחות רציפות עם Gemini Live, בדומה לשיחה עם אדם אמיתי.
בשלב זה, Gemini Live אינו תומך באינטגרציות עם שירותי גוגל כמו Calendar, Drive, Gmail, ו-YouTube, אך תמיכה כזו צפויה להגיע בחודשים הקרובים. ממשק המשתמש של Gemini Live מאפשר להצגת אפליקציות אחרות ברקע, כאשר ניתן לבחור עשר אפשרויות קול שונות ולשלוט בהגדרות כמו "Interrupt Live Responses".
כרגע, השירות זמין באנגלית בלבד, אך תמיכה בשפות נוספות צפויה להתווסף בקרוב. במקביל, העוזרת הדיגיטלית של סמסונג, Bixby, צפויה לקבל שדרוגים משמעותיים המונעים על ידי מודלי שפה גדולים (LLM) בהמשך השנה, ככל הנראה עם עדכון One UI 7.0, מה שישפר את יכולותיה להבין פקודות קוליות בשפה טבעית.
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    Chat gpt הרבה יותר טוב (ל"ת)
    יוסי 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    זה עובד גם בעברית (ל"ת)
    רונן 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    סמסונג
    נח 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סמסונג צריכים לעשות כמו סירי
    סגור
  • 1.
    בוקר טוב אליהו
    עמי 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש אפליקציה של ג'מיני בחנות ותומכת בעברית מלאה
    סגור