דיגיטל וטק

גוגל משדרגת את המציאות: האם תצליחו לזהות את השינוי?

בצעד נועז, גוגל חשפה לצד סדרת Pixel 9 שורת תכונות AI חדשניות שמאתגרות את גבולות המציאות הדיגיטלית. עם כלים כמו Add Me להוספת אנשים לתמונה ו-Reimagine לשינוי אלמנטים בתמונה באמצעות טקסט, גוגל מציבה שאלות על אמינות התמונה בעולם של מציאות מדומה. עד כמה אנחנו מוכנים לקבל את השינויים שמפיק המחשב?
רפאל בן זקרי | 
Made By Google גוגל פיקסל (צילום Shutterstock)
מוקדם יותר השבוע הציגה גוגל את סדרת מכשירי הדגל הבאה שלה, ה-Google Pixel 9, הכוללת לא פחות מארבעה מכשירים מרשימים. אבל גולת הכותרת של האירוע לא הייתה המכשירים עצמם, אלא כלי העריכה מבוססי הבינה המלאכותית שהוטמעו במכשירים, ומציבים שאלות לגבי הגבולות שלנו, עד כמה אנחנו מסוגלים להאמין למציאות מדומה שכזו, ועד כמה אנחנו מוכנים לקבל את השינויים המופקים על ידי מחשב.
התכונה המעניינת ביותר היא Add Me, המאפשרת למשתמשים להוסיף אנשים לתמונה שלא היו בה במקור. לדוגמה, אם אתם זוג שרוצה להצטלם במקום ציבורי מבלי לבקש מאדם זר לצלם אתכם, תוכלו להשתמש ב-Add Me. התהליך כולל סריקה קצרה של הסביבה, צילום של כל אחד מהאנשים בנפרד, ולאחר מכן התוכנה משלבת את התמונות כך שזה נראה כאילו שניכם הצטלמתם יחדיו. תכונה מעניינת נוספת היא Reimagine, המאפשרת להוסיף ולשנות אלמנטים בתמונה באמצעות הנחיות טקסטואליות. ניתן, לדוגמה, לשנות את הזמן ביום מתמונה מיום ללילה, להוסיף עננים או אפילו להוסיף עצם דמיוני כמו עב"ם בשמיים.

קרדיט: גוגל
גוגל הציגה גם תכונה מבוקשת ביותר, שנחשפה לראשונה עם Pixel 8 אך לא הייתה זמינה אז, ומאפשרת לחדד תמונות מוגדלות לאחר הצילום. באמצעות Zoom Enhance, משתמשים יכולים להגדיל חלקים בתמונה תוך יצירת פיקסלים חדשים שמחדדים את התמונה. בנוסף, התכונה Autoframe מסייעת בשיפור הקומפוזיציה של התמונות באמצעות יצירת גרסאות שונות של התמונה המקורית, כשהיא מוסיפה פיקסלים באופן אוטומטי להרחבת התמונה ולתיקון המסגור. תכונה זו שימושית בכך שהיא יכולה להפוך תמונה בעלת מסגור בעייתי למאוזנת יותר מבחינה ויזואלית.
סדרת ה-Pixel 9 כוללת שדרוגים נוספים כמו Video Boost מהיר יותר, שיפור בתכונת הפנורמה, ותמיכה ב-8K תוך שימוש בזום אופטי מתקדם. כעת נותר לקוות שהתכונות הללו יגיעו למכשירי אנדרואיד אחרים, ו/או שסדרת מכשירי הדגל של גוגל תעשה עלייה ארצה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה