דיגיטל וטק

גוגל חושפת את Gemini Live: עוזר דיגיטלי חדשני מבוסס AI

באירוע Made By Google, השיקה אמש החברה את Gemini Live, עוזר דיגיטלי מתקדם שמשדרג את חוויית השיחה והניהול היומיומי במכשירי אנדרואיד. עם שילוב חלק במערכת ההפעלה וחיבור לאפליקציות שונות, איך ישפיע המהלך על המכשירים שלנו בעתיד הקרוב?
רפאל בן זקרי | 
גוגל Gemini Live (צילום Google)
באירוע Made By Google שהתקיים אמש, השיקה גוגל את Gemini Live, עוזר דיגיטלי חדש המבוסס על בינה מלאכותית (AI), לצד מכשירי דגל חדשים, שעונים ועוד. העוזר החדש זמין תחילה למנויי Gemini Advanced במכשירי אנדרואיד, ומתמקד בשיפור חוויית השיחה הטבעית עם המשתמשים, עם אפשרות לניהול שיחות קוליות גם כשהמכשיר נעול או בזמן השימוש באפליקציות אחרות.
לפי גוגל, Gemini Live מציע שדרוג משמעותי לעומת עוזרים דיגיטליים קודמים, בזכות יכולתו להתחבר לאפליקציות נוספות של החברה כמו Keep, Tasks ו-YouTube Music. חיבור זה מאפשר למשתמשים לנהל משימות יומיומיות בצורה יעילה יותר, דוגמת יצירת רשימות קניות או השמעת פלייליסטים מותאמים אישית, וכל זאת מבלי לעבור בין אפליקציות שונות.
 
העוזר החדש משולב במערכת ההפעלה אנדרואיד באופן מלא, ומציע חוויית משתמש משופרת עם יכולות הקשריות מתקדמות. משתמשים יכולים לקבל סיוע ישירות מתוך אפליקציות כמו Gmail ו-Google Messages, ואפילו לגרור תמונות ש-Gemini יצר ולהטמיע אותן במקומות המתאימים.
גוגל ממשיכה לפתח את Gemini תוך התמודדות עם אתגרים טכנולוגיים הקשורים לבינה מלאכותית. לשם כך, שילבה החברה מודלי שפה חדשים ומהירים יותר כמו Gemini 1.5 Flash, המספקים תשובות מדויקות ומהירות יותר. בנוסף, צפויים שדרוגים נוספים לשירותים כמו Google Home ו-Phone במהלך החודשים הקרובים.
גוגל רואה ב-Gemini את עתיד העוזרים הדיגיטליים במובייל, והיא מאמינה שהיתרונות שמציע העוזר מבוסס ה-AI עולים על האתגרים הכרוכים בו. החברה מצפה להמשך שיפור יכולות העוזר הדיגיטלי, שילווה גם את משתמשי Pixel 9, הסמארטפון החדש שהוצג באותו אירוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה