דיגיטל וטק

סמסונג בשיא מפתיע: מי הגלקסי הנמכר ביותר השנה?

סמסונג הפתיעה את השוק עם מכשיר שלא ציפינו שיהיה בראש טבלת המכירות. איזה מכשיר עקף את כל דגמי הפרימיום והפך לנמכר ביותר ב-2024? כל הנתונים מפתיעים על מכשיר האנדרואיד המוביל של השנה האחרונה
רפאל בן זקרי | 
סמסונג גלקסי A73 (צילום Shutterstock)
כשחושבים על נתוני המכירות של סמסונג, נוטים לחשוב שמכשירי הדגל מובילים במכירות. אולם כעת מתברר כי דווקא מכשיר אחר תפס את המקום הראשון ברשימת המכשירים הנמכרים ביותר של סמסונג בעולם. ה-Galaxy A15 4G, הוא למכשיר הנמכר ביותר של סמסונג בשנת 2024, אחרי שגבר על דגמים יקרים יותר כמו ה-Galaxy S24 Ultra. על פי נתוני חברת Omdia, נמכרו 17.3 מיליון יחידות של ה-A15 4G במחצית הראשונה של השנה, לעומת 12.6 מיליון יחידות של ה-S24 Ultra.
מדובר בהישג מרשים עבור מכשיר בעל מפרט פשוט למדי, שאינו תומך אפילו ב-5G. הסיבה העיקרית לפופולריות של ה-Galaxy A15 4G היא מחירו האטרקטיבי, שעומד בישראל על פחות מ-600 שקלים (כ-150 דולר בארצות הברית), מה שהופך אותו לנגיש בהרבה ממכשירי דגל יקרים. המכשיר מציע מסך OLED בקצב רענון של 90Hz. בנוסף, סמסונג מציעה מדיניות עדכונים מרשימה עם שלושה עדכוני מערכת הפעלה וארבע שנים של עדכוני אבטחה.
המכשיר מציע גם תכונות נוספות שמחזקות את מעמדו, כמו תמיכה בכרטיס זיכרון microSD ושקע אוזניות 3.5 מ"מ, שהפכו לנדירים במכשירים יקרים יותר. למרות שיש לו חסרונות ברורים כמו מצלמות משניות חלשות וביצועים לא מרשימים למדי, ה-Galaxy A15 4G הוא מכשיר האנדרואיד הנמכר ביותר של 2024.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה