תרבות ופנאי

אבל בעולם התרבות: השחקן האהוב הלך לעולמו בגיל 98

השחקן האהוב, ביל הייז, אשר היה מוכר בעיקר בשל הופעתו באופרת הסבון האמריקנית "ימי חיינו", הלך לעולמו ביום שישי האחרון בגיל 98. הייז השאיר אחריו קריירה טלוויזיונית ארוכת שנים. סיבת מותו טרם נחשפה
מערכת ice | 
אולפן (צילום יח"צ)
כוכב אופרת הסבון "ימי חיינו" השחקן ביל הייז, נפטר בגיל 98. הייז, נפטר ביום שישי האחרון בלוס אנג'לס ארה"ב ונכון לעכשיו נסיבות מותו ופרטים נוספים על המקרה טרם ידועים.
המידע פורסם לראשונה ב-TMZ, הייב, היה זכור בעיקר בזכות תפקידו בתור דאג ווליאמס באופרת הסבון "ימי חיינו" של רשת NBC האמריקנית. את תפקידו בתוכנית הייז, קיבל בשנת 1970, ולאורך כל השנים הללו הוא שיחק עם זוגתו בחיים האמיתיים, השחקנית סוזן סיפורת', אשר גילמה את היורשת המפונקת ג'ולי אולסן באנינג אנדרסון וויליאמס.
לאחר ארבע שנים של זוגיות הייז וסיפורת', התחתנו ב-12 באוקטובר 1974 ובמהלך הצילומים של הסדרה, אף בני הזוג הקריאו את נדריהם מהחתונה האמיתית שלהם. ב-1976, הם רשמו הישג היסטורי כשהם הפכו לכוכבי הדרמה הראשונים שהופיעו על שער של המגזין "טיים".
הייז וסיפורת', עדיין הופיעו בתוכנית גם לאחר שעברה שינויים ב-2022. מלבד הופעתו ב"ימי חיינו" הייז, היה זמר, והוא חתום על השיר "The Ballad of Davy Crocket" אשר יצא ב-1955, והגיע למקום הראשון במצעד האמריקאי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה