תקשורת ומדיה

נתניהו ל-NBC: "התקשורת הפסיקה לסקר את המשפט כי ההליכים קורסים"

רה"מ נתניהו לא התראיין רק לערוץ 14, אלא גם לענקית התקשורת האמריקנית ואמר דברים חדים ונוקבים גם לאוזן הישראלית 
דוד זולדן |  1
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
רה"מ נתניהו התראיין היום ל-NBC ואמר בין היתר כי: "עניין הרפורמה המשפטית איננה קשורה למצבי המשפטי".
נתניהו התייחס במהלך הריאיון למשפט בעניינו ואמר כי: "המשפט בענייני מתפורר. התקשורת כבר הפסיקה לסקר אותו כי ההליכים קורסים".
על הרפורמה אמר נתניהו כי: "אני פועל להשיג הסכמה רחבה ואיזון בין הרשויות. ישראל היא דמוקרטיה תוססת, הייתה ותישאר כזאת ומי שהכי מחויב לכך הוא אני. חונכתי בפילדלפיה, שם למדתי הרבה על דמוקרטיה. למדתי את מונטסקייה, לוק, מדיסון והמילטון״.
לפני חודש ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו העניק ריאיון לעיתון האיטלקי "לה רפובליקה", לפני נסיעתו לביקור מדיני בן שלושה ימים ברומא, בו הוא הבטיח כי "הדמוקרטיה הישראלית תצא מחוזקת משעת המבחן הנוכחית", ואמר עוד כי "היקף הרפורמה ייקבע בשבועות הקרובים". נתניהו אמר לעיתון האיטלקי כי הפגנות המחאה הן עדות לחוזקה של הדמוקרטיה בישראל. 
נתניהו נשאל על ידי המראיין, העורך הראשי של העיתון האיטלקי מאוריציו מולינרי, לגבי ההפגנות המתקיימות בחודשים האחרונים נגד השינויים במערכת החוק, ובמעמד מערכת המשפט שהקואליציה בראשותו מקדמת במהירות. "אתם מואשמים בכך שהממשלה בראשותך מעוניינת להרוס את המערכת הדמוקרטית במדינה, מהי תגובתך?", שאל המראיין. "אני אומר כי ההפגנות מראות עד כמה איתנה הדמוקרטיה שלנו", השיב נתניהו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ההפגנות אכן מראות כמה חזקה הדמוקרטיה, זו שאתה גוזל!!!! (ל"ת)
    נכון 04/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור