טלוויזיה

עצוב: השחקן האהוב הלך לעולמו בגיל 71 לאחר מאבק במחלה קשה

השחקן פיטר קרומבי, אשר זכור בעיקר בזכות תפקידו האייקוני קרייזי ג'ו דבולה בסדרה סיינפלד, הלך לעולמו בגיל 71 לאחר מאבק במחלה. אשתו לשעבר ספדה לו: "הוא היה האיש הכי אכפתי, נדיב ומתחשב, תודה על כל כך הרבה זיכרונות נפלאים"
מערכת ice |  1
הוליווד (צילום Queryzo. grauschleier entfernt, stromkabel entfernt, farben kr?ftiger)
השחקן האמריקאי פיטר קרומבי, אשר זכור בעיקר בזכות תפקידו בסדרה "סיינפלד" קרייזי ג'ו דבולה, הלך לעולמו בגיל 71 ביום רביעי האחרון, בעקבות מחלה. טרם נחשפו פרטים נוספים אודות המחלה שממנה סבל קרומבי או על מותו, אך אשתו לשעבר של השחקן, נדין קינג'ר, אמרה כי בעקבות המחלה הלך לעולמו כעבור זמן קצר.
קינג'ר סיפרה עליו לאתר TMZ: "הוא היה האיש הכי אכפתי, נדיב ומתחשב' הוא היה הכי אהוב על כולם, ומעולם לא היה לו דבר רע לומר על אף אחד". בפוסט שפרסמה עליו ברשתות, היא אף הוסיפה כי: "תודה על כל כך הרבה זיכרונות נפלאים, ועל היותך אדם כל כך טוב... כל כך הרבה אנשים אהבו אותך כי היית נשמה אדיבה, אכפתית, מלאת נתינה ויצירתית".
לאורך הקריירה, קרומבי שיחק במספר סדרות וסרטים, בהם סדרות הדרמה "פרקליטי אל. איי.", NYPD Blue, "פרופיילר" ו"חוק וסדר", אולם רבים כאמור יזכרו אותו הודות לתפקידו בעונתה הרביעית של "סיינפלד" מ-1992, אז גילם את ג'ו דבולה ה"משוגע", סופר אשר סובל מחוסר יציבות נפשית ומהתנהגות תוקפנית, שגר בשכנות לג'רי ומהלך עליו אימים במשך חמישה פרקים.
כמו כן, קרומבי שיחק בסרט "שבעה חטאים" ובמיני-סדרה House of Frankenstein מ-1997, שם גילם את המפלצת של פרנקנשטיין, כשתפקידו האחרון על המסך היה בשנת 2000, בסדרת הפעולה בכיכובו של צ'אק נוריס, "ווקר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבל שלא ברל'ה קרומבי (ל"ת)
    טעו ב"שחקן" 01/2024/13
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור