תרבות ופנאי

כוכבת "חוק וסדר" מתה בטביעה בגיל 61

מרי מארה, שחקנית ותיקה שהתפרסמה בתוכניות הטלוויזיה המצליחות "חוק וסדר", "NYPD Blue" ו"ריי דונובן", מתה כשטבעה בנהר סנט לורנס בניו יורק בסוף השבוע
מערכת ice |  2
מרי מארה השחקנית שטבעה (צילום אינסטגרם)
מרי מארה, כוכבת הסדרה המצליחה "חוק וסדר" משנות ה-90', כמו גם הסדרות "NYPD Blue" ו"ריי דונובן", מתה בסוף השבוע לאחר שטבעה בנהר בניו יורק.
השוטרים הגיבו לקריאת טביעה אפשרית בשעה 8 בבוקר ביום ראשון. לאחר שהגיעו למקום בקייפ וינסנט, הם מצאו את גופתה, על פי דו"ח של משטרת ניו יורק.
מארה ביקרה את אחותה ושחתה במים, כך מסרה המשטרה. לפי דיווחים, היא נהגה לקפוץ למים ולהתאמן. על פי משטרת המדינה, על גופתה לא נמצאו סימנים שמצביעים על מוות לא טבעי. היא נלקחה למשרד הבוחן הרפואי של מחוז ג'פרסון לנתיחה.
"מרי הייתה אחת השחקניות הטובות ביותר שפגשתי", אמר קרייג דורפמן, המנהל שלה, בהצהרה ל"וראייטי". "אני עדיין זוכר שראיתי אותה על הבמה ב-1992 ב'יער מטורף' מחוץ לברודווי. היא הייתה חשמלית, מצחיקה ואינדיבידואל אמיתי. כולם אהבו אותה. היא תחסר".
מארה, שגרה בקייפ וינסנט, הייתה ילידת סירקיוז. היא סיימה את לימודיה בבית הספר התיכון Corcoran לפני שהלכה לאוניברסיטת סן פרנסיסקו סטייט ובייל - היא קיבלה תואר שני באמנויות יפות מבית הספר לדרמה של האחרון - כדי ללמוד את הכישורים שבהם השתמשה בקריירה המקצועית שלה בת יותר משלושה עשורים.
מארה המשיכה לשחק ביותר מ-20 סרטים ו-40 תוכניות טלוויזיה, כולל "האגף המערבי", "חוק וסדר: יחידת קורבנות מיוחדים", "ER", "נאש ברידג'ס", "התרגול", "מסע בין כוכבים: אנטרפרייז". בין היתר, "אבודים" ו"חסרי בושה". היא גם הופיעה בסרטים "מר. Saturday Night", בכיכובו של בילי קריסטל, ו"שיקוי אהבה מס. 9", עם סנדרה בולוק.
 
מארה הופיעה גם לצד מישל פייפר וג'ף גולדבלום בהפקה של שייקספיר בפארק מ-1989 של "הלילה ה-12" של בארד, ואחריה שורה של הופעות משנות ה-90 במועדון התיאטרון הנודע של מנהטן בניו יורק. ההופעה האחרונה שלה הייתה "Break Even" של 2020.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יהי זכרה
    שתו-אירנה 06/2022/28
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יהי זכרה ברוח. זוכרת אני אותה מNYPD. היתה שחקנית ברוכת כשרונות. מי ייתן ותזכה בשמיים לחוק ולסדר. אל תשחו בנהר ללא מציל.
    סגור
  • יהיה זכרה ברוך
    יהיה זכרה ברוך 06/2022/28
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יהיה זכרה ברוך
    סגור