טלוויזיה

הטלוויזיה משתנה: הסדרה המיתולוגית תרד בקרוב מהמסכים

שינויים בהרגלי הצריכה .אופרת הסבון האמריקאית "ימי חיינו", אשר משודרת ברצף מאז 1965, תרד בקרוב משידורי הברודקאסט בערוץ NBC ותעבור לשירות הסטרימניג Peacock
מערכת ice | 
טלוויזיה ישנה מסוג CRT (צילום Anete Lusina / Pexels)
עידן הטלוויזיה הקלאסית ושידורי הברודקאסט (שידור רציף לפי לוח זמנים) נמצא כבר מזמן בגסיסה. שירותי הסטרימנג כאן חזק והם כאן כדי להישאר. והיום פורסם על סמל נוסף ומובהק של הטלוויזיה הקלאסית שנאלץ ללכת גם הוא בדרכי העולם החדש.

"ימי חיינו" (Days of Our Lives),  אופרת הסבון המיתולוגית וסדרת הבידור השנייה הארוכה ביותר שרשת טלוויזיה כלשהי שידרה אי פעם (נמצאת כעת בעונתה ה57), תעזוב את ערוץ NBC ושידורי הברודקאסט בחודש ספטמבר. ביתה החדש יהיה בפלטפורמת הסטרימינג Peacock, גם הוא של NBC,  שם תמשיך להתקיים ועונות חדשות ימשיכו להיווצר. הרשת תמלא את החלל שנוצר בשעה נוספת של חדשות.
"השינוי הזה מועיל גם לפיקוק וגם ל-NBC והוא משקף את האסטרטגיה הרחבה יותר שלנו לחזק את המעורבות עם הצופים", אמר יו"ר NBCUniversal Television and Streaming, מארק לזרוס. "כשאחוז גדול מקהל "הימים של חיינו" כבר צופה בדיגיטל, המהלך הזה מאפשר לנו לבנות את בסיס המעריצים הנאמן של התוכנית בסטרימינג ובמקביל לחזק את היצע הרשת בשעות היום עם הזדמנות דחופה לתכנות חי לשותפים ולצרכנים".
אבל לא כולם מרוצים מהשינוי החדש. בתגובות לפרסום הגיבו בכעס מי שהם או הוריהם צופים ותיקים של התוכנית וכעת יאצלו להיפרד ממנה, בין אם בעקבות מגבלה טכנולוגית או מחוסר רצון לשלם גם לשירות. כמו שכתב אחד המגיבים "ובכן, זו דרך בטוחה להרוג תוכנית שבעיקר אנשים מבוגרים עוקבים אחריה -  "פשוט תכנסי לאינטרנט, סבתא!".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה