תרבות ופנאי

עומר אדם יעזור? כך יעל שלביה איבדה 120 אלף עוקבים

הדוגמנית יעל שלביה, זוגתו של עומר אדם, חשפה את השפעת מלחמת חרבות ברזל עליה: "מתחילת המלחמת העבודה עם חו"ל לגמרי פחתה, בעקבות כל השיתופים וסרטוני ההסברה ירדו לי בערך 120,000 עוקבים באינסטגרם"
תום נחום | 
יעל שלביה ועומר אדם (צילום אינסטגרם/ עומר אדם)
הדוגמנית יעל שלביה, זוגתו של הזמר עומר אדם, חושפת במפתיע את השפעת מלחמת חרבות ברזל עליה כאשר נשאלה בסטורי האם היא מקבלת תגובות אנטישמיות מאז ה-7.10 והשיבה: "מתחילת המלחמת העבודה עם חו"ל לגמרי פחתה, אבל אני מאמינה שהדברים יחזרו לעצמם בזמנם ובינתיים זה הזמן להישאר בבית. מה שכן ידעתי אבל גיליתי מחדש זה את הכוח והערך של הרשתות החברתיות. בעקבות כל השיתופים וסרטוני ההסברה ירדו לי בערך 120,000 עוקבים באינסטגרם וזה רק הוכיח לי כמה עבודת ההסברה חשובה".
בתוך כך, כולנו מכירים את הכלה מורן בן אסולין, לאחר שזו שרה יחד עם עומר אדם בחתונתה הראשונה (לפני כשנה וחצי) והצליחה להטריף אותו ואת המדינה כולה. זמן קצר לאחר החתונה הזוג התגרש, אך לאחרונה פורסם כי היא התארסה עם בן זוגה החדש, ירון גנובסקי, וכעת נחשפו פרטים נוספים על החתונה העתידית.
הזוג המאושר המתגורר בקריית גת, עתיד להתחתן ב-16/7 באולפני OPA הממוקמים באשקלון, ולאירוע צפויים להיות מוזמנים יותר מ-800 אורחים. החתונה תופק על ידי שון בלאיש, אשר מסר: " מתרגשים להפיק את החתונה של מורן אסולין ובן זוגה ירין  החתונה תתקיים בדרום ולא במרכז בכדי לחזק את תושבי הדרום, ואת בעלי העסקים בדרום. החתונה תראה כאילו זו הפעם הראשונה שמורן עומדת תחת חופה אלגנטית וקלאסית"

תזמין את עומר אדם? מורן בן אסולין עם המפיק (צילום: אור גפן, יח"צ)
כמו כן, בלאיש הוסיף: "למרות המצב הלא פשוט אנחנו חייבים להמשיך לבחור בחיים ולחזק את הקיום של מדינת ישראל. כולי תקוה שכל החטופים יחזרו במהרה, ושהחיילים שלנו יחזרו בריאים ושלמים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה