תרבות ופנאי

עומר אדם ויעל שלביה מרגשים: זה מה שעשו למען הלוחם שנפל בעזה

הזמר עומר אדן ובת זוגו יעל שלביה הגיעו לנחם את משפחתו של סרן' במיל' שאול גרינגליק הי"ד, שנפל בקרבות בעזה. לצד התמיכה במשפחה, השניים חלקו כבוד אחרון ללוחם והקדישו לו מספר שירים
מערכת ice |  1
עומר אדם ויעל שלביה (צילום אינסטגרם/ יעל שלביה)
בימים אלו, אמנים ומשפיענים נרתמים למאמץ המלחמתי, החל מסיוע למשפחות החטופים, חיילי צה"ל ועד לתמיכה במשפחות השכולות שאיבדו את יקיריהן בעת הלחימה. הזמר עומר אדם, הגיע היום (שלישי) עם בת זוגו הדוגמנית יעל שלביה, לנחם את משפחתו של סרן במיל' שאול גרינגליק הי"ד, שנפל בקרבות בעזה. לצד זאת, השניים חלקו כבוד אחרון ללוחם האמיץ, והקדישו לו מספר שירים.

כידוע, גרינגליק ז"ל התמודד לתוכנית המוסיקה "הכוכב הבא לאירוויזיון" ובאודישן שאותו ביצע בהצטיינות רבה, שר את שירו של הזמר חנן בן ארי "עטלף עיוור". לוחם המילואים אשר שירת בגדוד 921 של חטיבת הנח"ל ונפל בקרבות בעזה, גרם ללא מעט דמעות בתעשייה.

מנחה תוכנית הטלוויזיה "הכוכב בא לאירווזיון", אסי עזר, התייחס להודעה הטרגית של דובר צה"ל וסיפר על הרגע בו נפגש עמו לראשונה: "לפני שלושה שבועות הגיע אלינו לאודישן שאולי, קצין לוחם בחטיבת הנח"ל, כולנו מיד נכבשנו בקסם האישי שלו והתאהבנו בו ובקול שלו".
עזר המשיך בדבריו ואמר: "שאולי ביצע את השיר 'עטלף עיוור' וריגש את כולנו, ואחרי שהרים את המסך, קיווינו כולנו שנעבור איתו עונה שלמה, אבל בעקבות המלחמה שאולי פרש מהתוכנית לטובת שירות מילואים למען המדינה".
עזר הביע את כאבו על נפילת הלוחם: "אתמול, סגן שאולי גרינגליק נפל בקרב בצפון רצועת עזה. שאולי, אתה הגיבור של כולנו. אנו מוסרים תנחומינו ומשתתפים בצערם העמוק של בני המשפחה והחברים של שאולי. יהי זכרו ברוך". 
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דיי כבר עם האיש המאוס הזה והצדקתשלבייה
    האמיתי 01/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם לא מעניינים אף בנאדם תפסיקו לכתוב עליהם כבר בטח ובטח אחרי שחגגו כאילו אין חיילים מתים
    סגור