טלוויזיה

נסרין בשיחה מרגשת עם יעל שלביה: "הפחד והחרדה מתגברים עליי"

באחד הפרקים בעונה החדשה של סדרת הדוקו ריאליטי של HOT "נסרין 2" משתפת הזמרת את הדוגמנית יעל שלביה במצב המלחמה ואומרת לה: "עברתי כל כך הרבה דברים בחייפ, ופה אני חלשה, הפחד והחרדה מתגברים עליי"
מערכת ice | 
נסרין קדרי (צילום ניר פקין)
ביום הראשון ישודר הפרק הראשון בסדרת הריאליטי של HOT על נסרין קדרי "נסרין 2", במהלך אחד הפרקים משוחחת נסרין בשיחה פתוחה עם הדוגמנית יעל שלביה ומשתפת אותה במצב המלחמה.
נסרין ויעל שלביה בשיחה פתוחה על החרדות שנסרין חשה בשל המצב. נסרין משתפת בבכי: ״עברתי כל כך הרבה דברים בחיים, ופה אני חלשה, הפחד והחרדות מתגברים עלי״, יעל מחזקת אותה ואומרת: ״זו סיטואציה שלא הינו בה בחיים, זה מפחיד, את לא יכולה להגיד שזו סיטואציה נורמלית ואת אמא חרדתית. כל אחד יבין למה את בחרדה. את לא צריכה לשפוט את עצמך.״
לפני ארבעה ימים נערכה הקרנת הבכורה של הסדרה בכיכובה של הזמרת. באירוע שנערך בכפר המכבייה, נכחו משפחות אשר פונו מבתיהם והגיעו לצפות יחד עם נסרין ורום בפרק הפתיחה של העונה. רגע לפני ההקרנה, הזמרת האהובה שרה יחד עם המשפחות את  ״גורל אחד״ של עופרה חזה, ואת הלהיט שלה ״לומדת ללכת״.
לפני שעלתה לבמה נפגשה עם משפחתה של דניאלה גלבוע, שנמצאת בשבי חמאס- רן, אביה של דניאלה, בן זוגה רועי ומשפחתו. המשפחה סיפרה לנסרין כמה דניאלה אוהבת אותה וכמה הייתה שמחה להיות באירוע. הסדרה תעלה לשידור בתאריך ה-14.1.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה