משפט

נועה קירל חושפת: זה מה שתעשה עם כספי תביעת הענק

לאחר שפורסם כי הזמרת תובעת את טיקטוק על סך 1,351,800, בטענה שהם הציגו נתונים שקריים ביחס לדירוג הזמרים המושמעים ביותר בישראל - נחשף כי קירל מתכננת לתרום את כל הכסף עבור מטה משפחות החטופים ושיקום יישובי העוטף
מערכת ice |  2
נועה קירל (צילום אינסטגרם/ נועה קירל)
אתמול (שלישי), פורסם כי מטעמה של נועה קירל החליטו להגיש תביעה לבית משפט "השלום" בהרצליה כנגד חברת "טיקטוק אינפורמיישן טכנולוג'יס" בסכום של לא פחות מ-1,351,800 מיליון שקל, בגין לשון הרע. כעת, מתפרסם כי הכוכבת מתכוונת לתרום את כל כספי התביעה למען מטרה נעלה במיוחד – שיקום יישובי עוטף עזה ועבור מטה החטופים.
ע"פ דיווח של mako, מטעם הזמרת אישרו את המידע, ואף הוסיפו: "הכסף הוא לא שיקול פה, רק האמת והצדק". כמו כן, גורמים התייחסו לביקורת שהושמעה כלפי הטיימינג הבעייתי לתביעה (בזמן המלחמה): " הנתונים שהפיצה טיקטוק ישראל, שחגגו את המקום הראשון של אנה זק לכאורה, יצאו בחגיגה בזמן מלחמה. אז כשנוח להם אפשר בזמן מלחמה?".
כזכור, עורכי דינה של קירל, גיא נוף ועמית גונן, ציינו אתמול: ״התביעה הוגשה, בלית ברירה – כנגד טיק טוק ישראל ומשרד יחסי הציבור שלה, לאחר סירוב תמוה להמצאת פרטים אלמנטאריים שהתבקשו, ומשעה שהנתונים מושא הפרסום לא תואמים, בפער גדול, את הנתונים המצויים ברשותנו. כפי שמצוין בכתב התביעה – אין המדובר בשום סכסוך אישי בין מי מהדמויות מושא רשימת עשרת האומנים הישראליים המובילים".
כמו כן, אחד הזמרים שלא פחד להשמיע ביקורת חריפה במיוחד למקרה, הוא הראפר רון נשר, שאמר: "כשמדברים על טמטום וניתוק מדברים על זה בדיוק! אי אפשר לנסות להבין את חוסר המודעות שיש לבחורה הזאת ולהנהלה שלה!!! להזכירכם היא הוציאה שיר בשביל לקדם מופע שאף אחד למעט אייטמים ממומנים לא דיבר עליהם. כלב לא זוכר את השיר למרות שהשם מזכיר את כל הקריירה שלה - 'דז'ה וו'".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אבא שלה הגרידי לא יוותר על שקל,לא יתן לה לתרום כלום. (ל"ת)
    מומו 01/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מכל הכתבה הזו הבנתי שרון נשר מטומטם יותר משחשבתי.. (ל"ת)
    חחחח 01/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור