תרבות ופנאי

אייל גולן במחווה מיוחדת למען אנשי זק"א | צפו

הזמר אייל גולן קיים הופעה ענקית בפריז אשר כל הכנסותיה ייתרמו לאנשי זק"א. בעת ההופעה, אייל גולן בירך על פעולתם מעוררת ההשראה: "החיילים שלנו וגם אנשי זק״א שעושים עבודת קודש"

מערכת ice |  1
אייל גולן העביר תרומה נוספת לחיילי צה"ל (צילום shutterstock,יוטיוב/ אייל גולן, פלאש 90/ חיים גולדברג)
בימים אלו, אמנים ומשפיענים רבים נרתמים למאמץ המלחמתי ומקיימים יוזמות ומחוות רבות לאזרחי ישראל החל ממשפחות החטופים, המפונים ועד לחיילי צה"ל. אתמול (חמישי), הופיע הזמר אייל גולן בהתנדבות באירוע ענק הממוקם בפריז מול אלפי צופים.
כל הכנסותיו של גולן באותה הופעה, צפויים להיתרם למתנדבי זק"א אשר מחרפים את נפשם בימים מורכבים אלו בעת עבודתם ביישובי עוטף עזה אשר שם התרחש הטבח ב-7 באוקטובר.
הזמר אייל גולן טס עם להקתו לפריז, במטרה להופיע באירוע גדול עבור  מתנדבי הארגון זק"א. אותה הופעה, התקיימה בבית הכנסת הגדול בפריז, כאשר אבטחה כבדה נכחה במקום. אייל גולן הביע את תמיכתו ואהבתו הרבה באנשי זק"א: "הערב אני לא רוצה לדבר הרבה, זאת זכות בשבילי להיות כאן הערב לאנשים המדהימים שיש בזק״א".
גולן המשיך בדבריו ואמר כי "הארץ שלנו נלחמת ויש בה מלא גיבורים בארץ הזאת. החיילים שלנו וגם אנשי זק״א שעושים עבודת קודש. הערב הזה מוקדש כל כולו בשביל המתנדבים של זק״א״.
זו לא הפעם הראשונה שגולן פותח את ליבו ואת כיסו למען מטרה מיוחדת בימים אלו. רק לפני שלושה ימים, דווח כי גולן החליט לתרום לחיילי צה"ל אוהלי ענק בסכום של למעלה מ-100 אלף שקלים.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    התחיל להתעסק עכשיו עם גופות?
    טל 12/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי ילדות צריך לגוון
    סגור