תרבות ופנאי

עדן בן זקן חוטפת מכה לפני הופעת הענק: מי הבריז?

הזמר הוותיק עופר לוי שממש לא נוהג להתארח בהופעות של זמרים אחרים, ככל הנראה בחר לוותר גם הפעם, למרות ההערכה לזמרת
מערכת ice | 
עדן בן זקן (צילום שרית הפקות)
הזמר הוותיק עופר לוי שאמור היה להיות האורח במופע הענק של הזמרת עדן בן זקן בהיכל מנורה מבטחים, אך ב-mako פורסם היום (חמישי) כי המגעים כשלו. הערב ייערך מופע 360 שלה בהיכל מנורה כחלק מ"מופעי העשור" שלה והשניים אמורים היו לבצע את "מקלט בטוח", אך עופר לוי לא יגיע.
הזמר הוותיק שממש לא נוהג להתארח בהופעות של זמרים אחרים, וככל הנראה בחר לוותר גם הפעם, למרות ההערכה לזמרת. מי שכן יעלה על הבמה לצד הזמרת הוא לירון אופיר, שיחמם אותה במופע מקדים ולדואטים יעלו כאשר הזמרים דודו אהרון ונתן גושן. הפתעה נוספת תחשף רק בזמן המופע.

הביקורות על מופעה הקודם היו טובות מאוד: "בן זקן אמנם הפכה לכוכבת פופ ים תיכוני, אבל הבסיס שלה הוא עדיין שירה ים תיכונית. מורגש מאוד שהיא עבדה קשה על יכולות השירה, ואי אפשר לבוא בתלונות על ההופעה שלה אמש. ועדיין, האופי שלה הוא הקלף המנצח האמיתי שאין להרבה אמנים בישראל, גדולים ככל שיהיו".
למאקו נמסר: "אכן נעשתה פנייה לעופר לוי שיתארח במופע העשור, כפי שפנינו למגוון מהאמנים איתם עדן בן זקן שיתפה פעולה לאורך הקריירה ולצערנו לא הסתדר מבחינת הלו״ז. מחכים לכם הערב לחגיגה מטורפת במופע העשור!"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה