תרבות ופנאי

עדן בן זקן ושוקי ביטון נחשפים: הגיעו לראשונה עם בנם לאירוע השקה

שוקי ביטון ומישל הקטן הגיעו לאירוע השקה ראשון יחד, וצפו עם שאר הסלבס בתערוכת הדינוזאורים בהיכל טוטו בחולון. עוד הגיעו: ג'קי אזולאי, ליהיא גרינר, אבי נוסבאום, עינב בובליל
מערכת ice | 
שוקי ומישל ביטון (צילום שוקה כהן)
אתמול התקיימה פתיחתה של תערוכת הדינוזאורים בהיכל טוטו חולון, בהשתתפות סלבס רבים שהגיעו לצפות בעשרות דגמי דינוזאורים בגודל אמיתי (עד לגובה של 12 מטרים), שהתפרשו על שטח של כ-2000 מטרים.
לפתיחה החגיגית הגיעו לבלות עם ילדיהם איש העסקים שוקי ביטון, בעלה של עדן בן זקן ובנם בן ה-3 מישל, באירוע השקה ראשון. עוד נצפו: ג׳קי אזולאי, מגישת הרדיו מאיה בצלאל, המאפרת ואושיית הרשת עינב בובליל, לירון שמם, מאמנת הכושר אירה דולפין, הקומיקאי אבי נוסבאום, אושיית האינסטגרם ליהיא גרינר, יוצא האח הגדול תמיר ורדי, המלהקת אמירה בוזגלו ועוד רבים אחרים.

דנה אפשטיין מנכ"לית POWERCARD: "מתוך הקשבה ללקוחות השנה, שמנו לנו למטרה להרחיב את הפעילות בתחום הפנאי והבידור עם עולם שלם של הטבות בחודשי הקיץ, עם דגש על פעילויות לילדים במחירים השווים לכל כיס".

אבי נוסבאום וילדיו. צילום: שוקה כהן
עדן בן זקן שלא הגיעה לתערוכה, נבחרה להיות הפרזנטורית של Visa שמשיקה בקרוב את קמפיין הקיץ שלה המוקדש לחגיגות 100 שנים לדיסני, ומיועד לישראליים הטסים לחו"ל. בקמפיין הקרוב, שמצטלם בלונדון, יחברו בן זקן גם המשפיענית והמנחה שלמור שטרוזמן ויוצר התוכן אלכס שולץ. השלישייה תפתיע ישראלים במוקדי תיירות בלונדון ומי שידעו לענות נכון על שאלון טריוויה קצר יוכלו לזכות בפרסים קסומים.

משפחת בובליל. צילום: שוקה כהן
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה