שיווק ופרסום

עדן בן זקן חוגגת: הג'וב החדש שיכניס לה מאות אלפי שקלים

הזמרת המצליחה עדן בן זקן ממשיכה למצב את עצמה גם בעולם הפרסום, ולאחר שכבר נכנסה כפרזנטורית של אקו דיימונס, היא הולכת על כל הקופה בקמפיין הקיץ של visa שיכניס לחשבון הבנק שלה סכום של מאות אלפי שקלים
מערכת ice | 
עדן בן זקן (צילום אינסטגרם/ עדן בן זקן)
אחת הזמרות המצליחות בישראל, ממשיכה את התנופה של הקריירה שלה שתגיע גם לשיא הקיץ בדואט עם הזמרת הבינלאומית כריסטינה אגילרה, והפעם בשיתוף פעולה עם ויזה, ומו"מ מתקדם להיות הפרזנטורית של קמפיין הקיץ של החברה, ג'וב שיכניס לה מאות אלפי שקלים.
ויזה תשיק בקרוב את קמפיין הקיץ שלה המוקדש לחגיגות 100 שנים לדיסני ומיועד לישראליים הטסים לחו"ל. הקמפיין המדובר הינו שיתוף פעולה בין וולט דיסני אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA) ומובילת התשלומים הדיגיטליים Visa, אשר חוברות יחדיו לקמפיין שיכלול מגוון פעילויות המציינות את חגיגות 100 שנים לדיסני.
זו הפעם הראשונה שויזה עושה פעילות שיווקית עם פרזנטור בישראל, מי שמנהלת את השיווק של החברה בארץ היא נגה גור אריה.

המהלך של ויזה עם עדן בן זקן מגיע לאחר שהזמרת המצליחה כבשה את מנורה בהופעת ענק ולקראת מופע שני במנורה שיערך ב24/8. מלבד היותה הפרזנטורית העתידית של ויזה, נציין שזן-זקן משקיעה לא מעט בתחום הנדל"ן. במאי האחרון רכשה בית בדובאי ב-4 מיליון שקל,  וחודש לפני כן חשפה כי ברשותה גם שני פנטהאוזים נוספים בראשון לציון ובתל אביב. בנוסף אמרה בן זקן כי היא בדרך להיכנס כפרזנטורית ושותפה לקמפיין תכשיטים של חברה בשם אקו דיימונדס. וגם תעצב קולקציה משלה.
 
אייל גולן חוגג עם עדן בן זקן. מן הארכיון
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה