תרבות ופנאי

זאפה שוב מסתבכת? עופר לוי מבטל את כל ההופעות

הזמר הודיע למעריציו: "מערכת הזאפה לא מצליחה לשלם לעופר תשלומים מהופעות קודמות ולכן ההופעות בזאפה בוטלו, ממליץ לכם להתקשר ולבטל את הכרטיסים שרכשתם להופעות בזאפה", בזאפה טוענים לעומתו: "כל המופעים שנקבעו לרבות הופעתו של עופר לוי מתקיימים כמתוכנן"

מערכת ice | 
תביעת הענק שהוגשה לזאפה (צילום יחצ, vecteezy)
עופר לוי, אחד הזמרים האהובים ביותר במוזיקה הישראלית, במיוחד בז'אנר הטורקי-ים תיכוני, מודיע על ביטול המופעים הקרובים שלו בזאפה, תוך שהוא מעלה טענות קשות על אי תשלום מצד המועדון.
לוי כתב ברשתות החברתיות: "קהל יקר ואהוב, הודעה חשובה מאוד, מערכת הזאפה לא מצליחה לשלם לעופר תשלומים מהופעות קודמות ולכן ההופעות בזאפה בוטלו, ממליץ לכם להתקשר ולבטל את הכרטיסים שרכשתם להופעות בזאפה".
עוד נכתב: "ההופעה היחידה שמתקיימת היא בהיכל תרבות ירושלים, עופר לוי חוגג 60 מופע חדש קיץ 2023, היכל התרבות ירושלים 27/6/23 להזמנת כרטיסים בקישור", כאשר לעוקבים שלו יש הזדמנות להזמין למופעים הבאים כרטיס.
אסף מור סמנכ"ל השיווק בקבוצת זאפה מסר: "כל המופעים שנקבעו לרבות הופעתו של עופר לוי מתקיימים כמתוכנן במועדוני זאפה. זאפה מזמינה את הקהל הרחב להמשיך וליהנות ממגוון המופעים בכל רחבי הארץ המתפרסמים באתר זאפה".
לפני כשנה אושרה על ידי בית המשפט תביעה ייצוגית נגד חברת "זאפה", המפעילה מספר מועדוני הופעות, לפיה היא לא החזירה חלק מהכסף על הופעות שבוטלו בגלל הקורונה, כשכעת הוחלט שזאפה תפצה את הלקוחות במסגרת הסדר פשרה שהושג, כך פורסם ב-YNET.
מהסדר הפשרה עולה כי הזכאים יקבלו שובר מימוש להופעות בכל מועדוני הזאפה, בשיעור של 150% מסך ההזמנה המקורית, בתוקף לתקופה של חמש שנים וכן שובר הנחה בשיעור של 50% בהזמנת מזון ומשקאות, עד לסך של 250 שקל, במספר מועדוני זאפה נבחרים, אף הוא לתקופה של חמש שנים. מנגד, יוכלו לבחור בהשבה של מלוא סכום ההזמנה - 100%. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה