ויראלי

עדן בן זקן הפתיעה יתום צה"ל: צפו במחווה המרגשת

אמש נערך טקס הסיום של המחזור ה-40 של קייטנת בני חיל, ליתומי צה"ל בכפר הנופש אולגה, במהלך הטקס הפתיעה עדן בן זקן את אחד החיילים והזמינה אותו לשיר איתה על הבמה
מערכת ice | 
עדן בן זקן (צילום אינסטגרם/ עדן בן זקן)

הקייטנה של צה"ל והאגודה למען החייל נועדה להפגיש בין ילדים ובני נוער שחולקים רקע וכאב משותפים וליצור למענם שבוע חוויתי ומהנה, חניכי הקייטנה, כולם יתומי צה"ל, וכך גם חלק מהמדריכים. חלקם הגדול מגיע לקייטנה שנה אחר שנה, התחילו כחניכים והמשיכו כמדריכים.

במהלך השבוע, נהנו הילדים והוריהם משלל פעילויות, ביניהן הופעה של שחר סאול. אמש הסתיימה הקייטנה בטקס מרגש במיוחד במהלכו הפתיעה עדן בן זקן את סמל אביחי אוחנה, מדריך בקייטנה המשרת בלהקת חיל האוויר והזמינה אותו לשיר איתה על הבמה.

זמרת העשור, עדן בן זקן שרה רק בשבוע שעבר בהופעתה של כריסטינה אגילרה בארץ, ואמורה להופיע בסוף החודש הנוכחי גם בבריכת הסולטן בירושלים, נחשבת כיום לאחת הזמרות המושמעות והמוכרות ביותר בארץ. לפני כחודש נבחרת להוביל את קמפיין הקיץ של חברת האשראי ויזה, שהצטלם בלונדון. קמפיין זה הינו חלק משיתוף פעולה בין וולט דיסני לאירופה, המזרח התיכון ואפריקה ומובילת התשלומים ויזה למען ציון חגיגות 100 שנים לדיסני במגוון פעילויות שייערכו בלונדון.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה