ויראלי

ג'ניפר לופז חוטפת אש: "איבדתי את הכבוד שהיה לי כלפייך"

הזמרת שחגגה לפני פחות מחודש את יום הולדתה ה-54, חטפה אש מקהל מעריציה לאחר שהעלתה סרטון המציג את שגרת הטיפוח שלה, והבהירה שהיא בלי איפור ופילטר
מערכת ice | 
גניפר לופז (צילום אינסטגרם)

ג'ניפר לופז כבר בת 54, אך למרות הגיל, זה לא נראה במראה שלה, דבר הגורם לרבים מהעוקבים שלה להתמרמר וללכלך עליה. לופז העלתה סרטון המציג את שגרת הטיפוח שלה והבהירה שהיא בלי איפור ופילטר בזמן שהיא מציגה את מוצרי הטיפוח שלה אותם היא מוכרת וחטפה אש מהמגיבים.

"לא מזמן חגגתי יום הולדת ואני מרגישה הכי טוב שהרגשתי אי פעם" טענה לופז בתחילת הסרטון, והמשיכה: "אני עם פנים נקיות וחשופות, בלי איפור ומשתמשת במוצרים של JLO BEAUTY כמו בכל יום" והראתה לגולשים והעוקבים את המוצרים ושהיא דוברת אמת: "אני מראה לכל מי שחושב שאני לא משתמשת במוצרים של עצמי, אז הנה, אני שמה קרם הגנה בכל יום מאז גיל 20, צריך להתחיל מאד מוקדם, אין שום פילטר או עריכה בסרטון".
 


התגובות לסרטון לא איחרו להגיע: "גיל 54 נראה טוב עלייך" הייתה אחת התגובות: "אנחנו הלטינים נראים טוב בשנות ה-50 שלנו" הייתה תגובה נוספת, אך היו גם תגובות שלא החמיאו לזמרת: "קדמי את הניתוחים הפלסטיים שלך במקום" הסתלבט עליה אחד הגולשים ואחת נוספת כתבה: "את עדיין יפה אבל אני בטוחה שיש עלייך פילטר".
 

המגיבים המשיכו לבקר את הזמרת: "את נראית מדהים, אני אוהבת את השירים שלך ואת הסרטים שלך, אני מעריצה גדולה אבל אני מאוכזבת שאת לא כנה בכל הנוגע לשגרת הטיפוח שלך, כדאי שאם את לא כנה שלא תגידי כלום, איבדתי את הכבוד שהיה לי כלפייך", זעמה מגיבה נוספת.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה