ויראלי

אביבית בר זוהר חושפת בדמעות: "חטפתי עין הרע, נגמר הסרט"

"לא קל להיות בלונדינית", מגלה אביבית בר זוהר יום אחרי שצבעה את שיערה: "כבר עין הרע. דלקת בעין", היא מספרת בסרטון. דרמטית? תשפטו לבד
מערכת ice |  4
אביבית בר זוהר (צילום אינסטגרם/ אביבית בר זוהר)
יום אחרי שהדהימה את הרשת כשעשתה שינוי מפתיע בלוק וצבעה את שיערה לבלונד, מסתבר שהמהפך לא עשה טוב לאביבית בר זוהר, והסטורי שהעלתה היום כבר הרבה פחות מחוייך.
"אתם רואים?", פתחה ואמרה כוכבת הריאליטי לשעבר ל-700 אלף העוקבים באינסטגרם שלה, "לא קל להיות בלונדינית. בבקשה כבר עין הרע. נגמר הסרט. דלקת בעין", ציינה בעצב כשהיא מציגה את עינה.

אתמול (שלישי) העלתה בר זוהר סדרת סטורים שהציגו את השינוי הקיצוני מחום לבלונד. בתחילה העלתה טיזר בו כתבה: "COMING SOON", ותייגה את הספר שלה. בהמשך, העלתה בר זוהר תמונה שלה עם בלונד לסטורי וכתבה: "מוכנים לזה?".
 
לאחר מכן העלתה בר זוהר סרטון שלה יחד עם מעצב השיער מהמספרה, שם היא יושבת על הכיסא ועוברת את המהפך הגדול, וכתבה על גביו של הסרטון: "עוד מעט אני אספר לכן על התהליך הארוך מחום לבלונד, מה שבטוח שהתוספות בלונדיניות".
הסטורי האחרון היה מחוץ למספרה בו אמרה: "שש שעות להעביר את השיער שלי מחום לבלונד על ידי גאון בשם ריקו שנדבר עליו עוד מעט, וכמובן התוספות של לזאררר".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בר זוהר אביבית
    גילת 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מצטערת לומר לך שהבלונד עלייך זול ביותר באמת .נראת כמו בת 80 וגועל נפש .לא מתאים לך בכלל אויש ,ראיתי פשוט קיבלתי הלם שזה נראה עלייך כזה גרוע .עין הרע על מה ועל מי ? דיי עם השטויות שלך ,כנראה אלרגיה וזהו .אולי בגלל עין הרע את גם לא מתחתנת ? אוי כמה שטויות וכמה שכל יוצא בחוצה .שלא נדע
    סגור
  • 3.
    אני צובעת בחצי שעה.
    לילי 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אולי בגלל שזה שער מפלסטיק לוקח לך 6 שעות
    סגור
  • 2.
    שטויות
    סיוןן 08/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם היה לך פיברומיאלרגיה כמונו כאבי תופת מה היית עושה???, אין שכל????????
    סגור
  • 1.
    משובטת (ל"ת)
    לירן 08/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור