תרבות ופנאי

בא לתת הצגה: המעשה הטוב של הזמר איזי

הזמר איזי עזר לצבוע ולשפץ את חדר המוסיקה במעון לבצלר בהרצליה, בית ל-90 דיירים בעלי מוגבלות שכלית התפתחותית, לצד צוות רופאים ועובדים של הרצליה מדיקל סנטר
מערכת ice |  1
הזמר איזי (צילום רפאל ימין)
כחלק מ-"יום המעשים הטובים", הזמר איזי עזר היום (שלישי) לצבוע ולשפץ את חדר המוסיקה במעון לבצלר בהרצליה, בית ל-90 דיירים בעלי מוגבלות שכלית התפתחותית, לצד צוות רופאים ועובדים של הרצליה מדיקל סנטר.
הזמר נענה לקריאה של רפאל ימין, רכז הנגישות של הרצליה מדיקל סנטר, לעזור להכשיר את החדר ולשמח את הדיירים. המקום, המהווה בית קבוע לדיירים בני 60 פלוס, מקיים שלל חוגים ופעילויות לרווחתם של הדיירים. 
מעון "לבצלר" הוא מעון עירוני קטן הממוקם בלב העיר הרצליה. במעון מספר מבנים בני 2 ו-3 קומות, המותאמים לאוכלוסייה עם צרכים מיוחדים. סביבת המעון צבעונית וטובלת בירק המוסיף לאווירת הרוגע הביתית. במעון צוות עובדים מיומן ומסור, מרכז פנאי ותעסוקה בו מייצרים דיירי המעון את הפריטים שמוצעים למכירה באתר המעון.
את יום מעשים טובים יזמה לפני 17 שנים אשת העסקים והפילנתרופית שרי אריסון, והוא יכלול אלפי הזדמנויות להתנדב ולעשות טוב בכל רחבי הארץ. במסגרת הפעילויות השונות צפויים למעלה משני מיליון ישראלים לצאת לעשות טוב, ביניהם חצי מיליון משתתפים מהחברה הערבית, בקבוצות, כיחידים, במסגרת העבודה, בבתי הספר ובגנים. כ-95% מהרשויות המקומיות, למעלה מ-300 עמותות, תנועות נוער, ו-1,000 חברות ייקחו חלק ביום הזה, שהפך ליום גלובלי ומצוין ב-110 מדינות בהשתתפות מיליוני בני אדם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סחתיין - כותרת יותר מדוייקת מזו לא קיימת (ל"ת)
    תום 03/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור