תרבות ופנאי

פריס הילטון מתוודה: "עברתי הפלה בגיל 20"

היורשת של מלונות הילטון, פריס הילטון, חושפת בראיון חדש כי עברה הפלה בגיל 20 כי לא הייתה מוכנה לאימהות וכעת היא חושפת את המידע לאור ביטול פסיקת רו נגד וייד. לצד זאת היא מספרת מה הביא אותה לבחור בפונדקאות במקום הריון
מערכת ice | 
פריס הילטון (צילום פייסבוק/ פריס הילטון)
השבוע פריס הילטון חשפה את השם שנתנה לבנה שנולד לאחרונה בפונדקאות וכעת בראיון חדש למגזין 'גלאמור' היא חושפת פרטים נוספים על הסיבה שבגללה בחרה בפונדקאות - טראומה מהפלה שעברה בגיל 20.
לדברי הילטון היה מדובר בהליך שהיא הייתה חייבת לעשות כי פשוט לא הרגישה מוכנה מספיק לאימהות באותו שלב בחייה. היא הסתירה את המידע שנים רבות, אך דווקא לאור ביטול הפסיקה של רו נגד וייד היא מרגישה צורך לפתוח מחדש את הפרק הזה בחייה: "אני מאמינה שזה חשוב... זה גופה של האישה, למה שיהיה חוק שקשור לכך?".
היא הוסיפה: "זה הגוף שלך והבחירה שלך ואני מאד מאמינה בזה. זה מטריף לדעת שהם מחוקקים חוקים שקובעים מה את יכולה ולא יכולה לעשות עם הבריאות שלך, כי אם זה היה הפוך ומופנה כלפי גברים, זה לא היה כך בכלל".
לצד ההפלה שעברה, הילטון חשפה לאחרונה שעברה אונס והתעללות מינית, פיזית ונפשית בצעירותה. שנים לאחר שחוותה את הדברים הללו החלה לפעול כדי למגר את התופעה - דבר שתועד בסרט הדוקומנטרי על חייה.
באשר לבחירה בפונדקאות היא חלקה כי היא מפחדת בעיקר משני דברים בחייה והם מוות והיריון. היא הוסיפה כי כאשר צילמה את סדרת הריאליטי שלה בצעירותה, "החיים הפשוטים", היא הייתה צריכה להיות בחדר עם אישה יולדת והדבר הפחיד אותה אף יותר. עם זאת, זה לא פגם ברצון שלה להקים משפחה ולכן פונדקאות היה הפתרון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה