תרבות ופנאי

שירי מימון מתפוצצת: "עובדות מספיק קשה בלהיות אמהות ואמניות"

הזמרת מוחה על שיתוף של 4 זמרות בלבד מתוך קאדר של 21 אמנים בפסטיבל התמר: "אם תסתכלו על זה מהזווית הנכונה תבינו שהעניין הוא לא רק ״נדנוד״ מגדרי. הוא עקרוני, הוא אקוטי והוא ישפיע על הדורות הבאים"
מערכת ice | 
שירי מימון (צילום אוהד רומנו)
רשימת האמנים שיופיעו בפסטיבל התמר, כוללת בתוכה רק 4 זמרות נשים מתוך 21 אמנים סך הכל, מה שגרם לזמרת שירי מימוןל לצאת נגד זאת ולמחות על היעדר יצוג נשי במוזיקה בכלל ובפסטיבל המדובר במיוחד.
מימון כתבה: ״זה לא חדש, זה אפילו נושא ישן וטחון. אבל הנושא הכי קריטי שמשפיע לא רק על החיים שלי ושל חברותיי למקצוע, גם למי שאנחנו מהוות בשבילן מודל ודוגמא אישית. לכל המצקצקים והמצקצקות- שינוי לא קורה ביום אחד, אבל השינוי דרוש. אם תסתכלו על זה מהזווית הנכונה תבינו שהעניין הוא לא רק ״נדנוד״ מגדרי. הוא עקרוני, הוא אקוטי והוא ישפיע על הדורות הבאים".
עוד כתבה הזמרת: "על זמרות ומוזיקאיות בעתיד שהיום מוותרות כי המציאות מראה שאין לנו הרבה מקום, רק ממש קצת. אנחנו מספיק עובדות קשה בלהיות אמהות ואמניות בתעשיה קשוחה ומאוד גברית, אז למה להקשות?״
מטעם הפסטיבל נמסר בתגובה: ״פסטיבל התמר מלהק מדי שנה נשים, באופן סטטיסטי יש ייצוג גדול יותר של גברים כי זה המאזן הישראלי. ובכללי אף פסטיבל או תוכן אומנותי לא מלהק אמנים לפי מגדר, אלא לפי תוכן. אנחנו מאמינים שאף אישה מוסיקאית לא הייתה רוצה שילהקו אותה על בסיס היותה אישה בלבד״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה