ויראלי

אחרי הכאוס בפסטיבל המוזיקה אירוע נוסף מתבטל

לאחר האירועים המזעזעים שהתרחשו בסוף השבוע בפסטיבל בחוות רונית, פסטיבל המוזיקה האלקטרונית זירו דיי בוטל והוא כנראה לא האחרון
מערכת ice | 
הופעות (צילום pixabay)
בסוף השבוע האחרון כולנו צפינו בסרטונים המזעזעים מפסטיבל מוזיקה זאמנה שהתקיים בחוות רונית. בתיעוד האלים נראה כיצד עשרות של צעירים פורצים בכוח ובאלימות את שערי הכניסה על מנת לגשת למתחם האירוע ובדרכם הם רומסים אנשי ביטחון ואנשים נוספים. 
כעת, לאחר שחלחל האירוע הנוראי לתודעתם של מפיקי הפסטיבלים בארץ הגיע זמנו של גל הביטולים, כשאותו מתחילה קבוצת בלוסטון. קבוצת בלוסטון אחראית על מספר פסטיבלים של מוזיקה אלקטרונית בארץ ובעקבות המקרה היא מבטלת את פסטיבל דיי זירו הקרוב ומודיעה שתחזיר את הכסף לרכשי הכרטיסים. 
רן בוקר, כתב ynet, שיתף את ההצהרה הרשמית של מפיקי האירוע: "לאור האירועים האחרונים שנחשפו בתקשורת קבוצת בלוסטון מודיעה על עצירה מיידית של הפסטיבלים האלקטרונים בישראל... תופעת ההתאגדויות האלימות של תאי "טרור שערים"... היא פצצה מתקתקת". 
 
אלימות היא לא הדבר היחיד שהתרחש בפסטיבל המוזיקה, שכעת ידוע לשמצה, ונוכח מוכר בקהל הבליינים עזר להפריך שמועות באשר לסטטוס הזוגיות שלו. כמובן מדובר בסיימון לבייב, "נוכל הטינדר", שנצפה באירוע במתחם ה-VIP עם לא פחות מארבע דוגמניות לצדו וזאת לאחר שדווח כי הוא נמצא בזוגיות חדשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה