תיירות

זאת המלחמה הכי מלכלכת ומצחיקה שיש

מלחמת העגבניות המסורתית בספרד, שמושך משתתפים מכל העולם, מילאה גם השנה את רחובות הכפר הקטן ליד ולנסיה ברסק אדום ומלכלך
מערכת ice | 
עגבניות (צילום אורי לנץ פלאש90)

פסטיבל מלחמת העגבניות המסורתי נערך לפני יומיים (רביעי) בכפר קטן ליד ולנסיה בספרד. הפסטיבל התחיל ב-1945 כשכמה בחורים צעירים ומלאי אנרגיה החליטו להשתתף במצעד שהיה בעיירה הקטנה. הם הפילו בטעות את אחד המשתתפים שהתרגז והתחיל להכות את כל מי שראה בדרכו. לידם היה דוכן ירקות שנפל בין החוגגים, ואנשים החלו לזרוק עגבניות לכל הכיוונים וראו כי טוב. מאז, מלחמת העגבניות הפכה להיות מסורת מוכרת בכל העולם. 
 


פסטיבל העגבניות השנתי מושך משתתפים מקומיים וצעירים בני 18 ומעלה מכל העולם, שגודשים את הרחובות המנומנמים בשאר השנה, ומשליכים 120 טונות של עגבניות אחד על השני. ה'נשק' למלחמת העגבניות מגיע ממשאיות שמגיעות ממערב המדינה ונוסעות דרך מוקד 'המלחמה' בזמן שכמה מקומיים זורקים עגבניות מהמשאית על המשתתפים. 
 

הכללים של מלחמת העגבניות ברורים לכל המשתתפים: אסור לשלוח כל דבר אחר שאינו עגבניות, אסור לכוון לעיניים ולפני שמשליכים את העגבניות צריך למעוך אותן היטב. מלחמת העגבניות יוצאת לדרך אחרי משימה מוזרה במיוחד שהמשתתפים נדרשים לעשות: על עמוד גבוה תלוי בשר חזיר נתלה על עמוד גבוה, והמשתתפים מטפסים אחד על השני כדי להגיע אליו. מלחמת העגבניות נפתחת ומסתיימת בירי של תותח. 


 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה