תרבות ופנאי

ריהאנה מתכוננת להופעת חייה: את מי תארח במופע המחצית?

הזמרת מתכוננת להופעת השנה שלה בסופרבול ותנסה להתעלות על המופע הבלתי נשכח של חבורת ד"ר דרה. מי המועמדים להתארח? כל אחד, בערך
מערכת ice | 
ריהאנה
​ריהאנה והצוות האומנותי שלה עובדים קשה על תכנון מופע המחצית שלה בסופרבול בשנה הבאה, ומחליטים אם יצטרפו אליה אורחים או לא - עם רשימה של כמעט 50 שמות אפשריים שיעלו לבמה איתה.
מקורות אמרו לאתר TMZ על התוכניות, שכל מי שריהאנה שיתפה איתו פעולה במהלך השנים – עלה כאפשרות להעלות איתה על הבמה. עם כוכבים כמו קניה ווסט, פול מקרטני, קלווין האריס, פארל וויליאמס, ג'יי זי, דרייק ועוד ברזומה של ריהאנה.

נאמר כי בשלב זה, לא היו החלטות סופיות לגבי מי עשוי להצטרף לריהאנה, אבל היא בהחלט תהיה בעלת המילה האחרונה. המקורות גם אומרים שעדיין יש סיכוי שהיא תעשה את כל הנאמבר לבד וללא אורחים, אם כי סביר להניח שהיא תארח לפחות אדם אחד, בהתחשב בהופעות שלה בשנים האחרונות.
 
כפי שדווח, ריהאנה והחבר A$AP רוקי נצפו באולפן הקלטות בניו יורק ביום שני בערב, אז יתכן שהם עובדים על משהו ביחד - אולי אפילו להופעה הגדולה של חייה.
 
נזכיר כי על הופעת הסופרבול היו דיווחים קודמים שזו תהיה טיילור סוויפט, אבל סוויפט לא מוכנה לעלות לבמת ה-SB עד שהיא תסיים להקליט מחדש את שאר האלבומים הישנים שלה.
דבר אחד בטוח - מופע המחצית השנה של ד"ר דרה עם אמינם, קנדריק למאר, סנופ דוג, 50 סנט ומרי ג'יי בלייג' גרמו למעריצים להשתולל ולהכריז עליו כאחד הטובים בכל הזמנים, אז ריהאנה תהיה חייבת לתת את הכל, בין אם תארח מישהו ובין אם לא.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה