נדל"ן ותשתיות

מדוע ריהאנה מכרה את הבית המטורף שלה בקליפורניה בהפסד?

ריהאנה מכרה את אחד הבתים שלה בלוס אנג'לס תמורת 6.5 מיליון דולר - לאחר שבילה ארבע שנים בשוק ומחוצה לו. היא רכשה אותו ב-2017 תמורת 6.8 מיליון דולר, וכבר הציעה אותו ב-7.8 מיליון דולר, אך בסופו של דבר מכרה אותו בהפסד של 300 אלף דולר
מערכת ice | 
ריהאנה (צילום אינסטגרם/ ריהאנה)
ריהאנה מכרה את אחד הבתים שלה בלוס אנג'לס תמורת 6.5 מיליון דולר - לאחר שבילה ארבע שנים בשוק ומחוצה לו. כוכבת הפופ בת ה-34 היא הבעלים שלך הבית בן ה-7,130 רגל מרובע החל משנת 2017.
ריהאנה קנתה את הבית שכונת הוליווד הילס מלאת הסלבריטאים תמורת 6.8 מיליון דולר. היא רכשה את הנכס באמצעות נאמנות המקושרת לאוון ג'הל, שותף בחברת ניהול העסקים FFO בניו יורק וחבר במועצת הייעוץ העולמית של קרן קלרה ליונל של ריהאנה, כך עולה מהרישומים. זהות הקונה עדיין לא נחשפה.
 
הבית נמצא בשוק ומחוצה לו במשך מספר שנים, כולל תקופה שהושכר במחיר של 35,000 דולר בחודש. הבית נרשם לראשונה ב-2018 תמורת כמעט 7.5 מיליון דולר, ואז שוב ב-2021 תמורת קצת פחות מ-7.8 מיליון דולר ולאחרונה תמורת קרוב ל-7.3 מיליון דולר. הרישום הוסר מהשוק אחרי שהבית נמכר סופית בשבוע שעבר. בבית יש שישה חדרי שינה ו-10 חדרי רחצה, בתוספת בית הארחה שמצויד בחדר כושר.
הבית יושב מעל רצועת השקיעה המדהימה ומציע נוף לעיר, כמו גם שירותים נוספים כגון חדר הקולנוע, מטבח שף עם חדר משפחה צמוד, חדר אוכל רשמי, חדר ביליארד, סוויטה וספא. לריהאנה יש תחומי נדל"ן נוספים בלוס אנג'לס, ובשנה שעברה הוציאה 10 מיליון דולר עבור בית בשטח של 5,000 רגל מרובע בבוורלי הילס, קליפורניה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה