תרבות ופנאי

אייל גולן בדרך לסולחה? סכסוך הענק בדרך לסיום מפתיע

על פי תיעוד מפתיע במיוחד, הזמר וסוכנו לשעבר בני פרץ, נפגשו לשיחה צפופה אחרי שלוש שנות סכסוך שלווה בהרבה דם רע, מתוך מטרה לשים את המשבר בצד וליישר הדורים
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום אלוני מור)
הפתעה גדולה חיכתה למי שעבר בשעות הבוקר המאוחרות ברחוב ראשי בגבעתיים, כאשר אייל גולן ומי שהפך לאחד האויבים הגדולים שלו, בני פרץ, נצפו יחד משוחחים באמצע הרחוב וזאת אחרי שלוש שנות נתק.
הזמר והסוכן שלו היו בעימות מתוקשר במשך שנים ואמש (חמישי) במסגרת הליך הבוררות שהצדדים מנהלים בחודשים האחרונים, הם יצאו לפי הדיווח ב-TMI מהמפגש באופן ספונטני ושוחחו כשנראה כי הם מפויסים הרבה יותר.

מקרובים לשניים מסרו ל-TMI שהשיחה ביניהם התנהלה בצורה ידידותית ביותר והתנהלה באווירה טובה ובניסיון להגיע לפשרה בין הצדדים על מנת לסיים את המחלוקות המשפטיות ביניהם ששווה עשרות מיליוני שקלים לקראת השנה העברית החדשה.
למי ששכח, ב-2019 היחסים בין הזמר לסוכנו עלו על שרטון בשל סכסוך כלכלי, השניים נפרדו בטונים צורמים והגיעו לתביעות בבתי המשפט, שיח רעיל, התעלמות של ממש וגם שמועות זדוניות.  בני פרץ מסר למעריב: "הייתה שיחה רגילה על נושאים מהעבר, לא מתוכנן. חג שמח לעם ישראל". כמו כן, מטעמו של אייל גולן לא נמסרה תגובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה